Eindelijk een V70

Gestart door erikm, 16-03-2005 22:08:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

erikm

Hehe eindelijk is het dan zo ver. Ik heb de V70 gevonden die ik zocht. Bouwjaar 1999, model 2000 2.4 140pk benzine, 116k op de teller. LPi installatie is net ingebouwd. En het rijdt als een trein!!


Turbobiker

Welkom bij de club (eh, forum :) ) en natuurlijk ga IK niet om foto's zeuren, want ik moet ze zelf nog plaatsen ;)
Maar toch zijn we wel benieuwd...
De Tussenpaus

erikm

Ik heb wel een fotootje maar moet nog even uitzoeken hoe ik die moet plaatsen.....  ???

The Saint

Gefeliciteerd met je nieuwe wagen Erik.

De uitdrukking zou eigenlijk moeten zijn: "hij rijdt als een Volvo" ipv "trein"  ;D
No shirt no shoes, no pinball

erikm

Helemaal gelijk! En het fotootje is nu ook gelukt.....



Ko

Citaat van: The Saint op 16-03-2005 22:33:45
Gefeliciteerd met je nieuwe wagen Erik.

De uitdrukking zou eigenlijk moeten zijn: "hij rijdt als een Volvo" ipv "trein"  ;D
Niet alle Volvos rijden als een trein Saint, maar een 850/70 wel. Maar iig Erik veel plezier met je V70.
Maar zoals wij allen hier weten, zal dat wel lukken.
Gr. Ko ;)

elmarconi

Citaat van: erikm op 16-03-2005 22:08:17
Hehe eindelijk is het dan zo ver. Ik heb de V70 gevonden die ik zocht. Bouwjaar 1999, model 2000 2.4 140pk benzine, 116k op de teller. LPi installatie is net ingebouwd. En het rijdt als een trein!!


Gefeliciteerd. Met zo'n km-stand en de huidige brandstofprijzen is dat een goede investering.
Heeft de LPi-inbouwer nog iets geadviseerd over klepsmeer- of flash-lube systemen?
Ik begreep dat de 2.4 blokken gevoeliger waren voor ingebrande kleppen op LPG?
Daarom heb ik toen expliciet gezocht naar een iets oudere V70 met hydro klepstoters.
Maar daar zat dan wel een ton km meer op.
--
Autogas Inside . . .

elianmars

Welkom!

Mooie wagen! En eindelijk iemand die (redelijk) snel een foto geplaatst heeft. Hoeft niet het halve forum meer te zeuren erom  :D

erikm

Citaat van: elmarconi op 16-03-2005 23:03:51
Citaat van: erikm op 16-03-2005 22:08:17
Hehe eindelijk is het dan zo ver. Ik heb de V70 gevonden die ik zocht. Bouwjaar 1999, model 2000 2.4 140pk benzine, 116k op de teller. LPi installatie is net ingebouwd. En het rijdt als een trein!!


Gefeliciteerd. Met zo'n km-stand en de huidige brandstofprijzen is dat een goede investering.
Heeft de LPi-inbouwer nog iets geadviseerd over klepsmeer- of flash-lube systemen?
Ik begreep dat de 2.4 blokken gevoeliger waren voor ingebrande kleppen op LPG?
Daarom heb ik toen expliciet gezocht naar een iets oudere V70 met hydro klepstoters.
Maar daar zat dan wel een ton km meer op.

Nope, niks gezegd. Maar ik moet toch nog even bellen, want de indicatieledjes doen het niet goed. (Niet dat dat erg is want er is altijd nog de dagteller en dat was ik al gewend van mij vorige auto - VW passat met een Necam installatie)

toycar

 ;D
Hallo Erik en welkom. Ziet er heeeeeeeeeel netjes uit die Volvotrein.

Turbobiker

De Tussenpaus