V70 vs V70 n

Gestart door devonius, 05-02-2016 22:27:59

Vorige topic - Volgende topic

devonius

Yes, inmiddels in bezit. Nog bedankt voor de distributie tip. Ik heb er daardoor nog wat van de prijs afgekregen.
Snel even een afspraak maken om de hele boel te vervangen en heb al een afspraak staan om de automaat te flushen bij gspowerflush, ook wel bekend hier.

Rij er nu een paar dagen in en ben er superblij mee. Rijdt echt heerlijk.
So far so good :-)

Zal later nog wat foto's plaatsen.
Er is ook een volvov70forum waar ik inmiddels geregistreerd ben, maar zal hier ook nog geregeld rondsnuffelen.

Groet Joris

StefanCJ

Het Volvov70forum is vooral een 'prijsdeforumsponsorsdehemelin'-forum. Ondanks dat zijn er ook wat forummers met behoorlijk veel technische kennis.

elianmars

Citaat van: StefanCJ op 20-02-2016 10:42:42
Het Volvov70forum is vooral een 'prijsdeforumsponsorsdehemelin'-forum. Ondanks dat zijn er ook wat forummers met behoorlijk veel technische kennis.

Ik heb er een tijdje gezeten, maar blijf het hier toch leuker vinden ;D

maruska

hier sta je iig op nummer 1 met postings, al dan niet nuttig ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

elianmars

Citaat van: maruska op 20-02-2016 11:14:31
hier sta je iig op nummer 1 met postings, al dan niet nuttig ;D

Er zullen toch wel een paar nuttige posts tussen staan? ;D

Ewout Schalkwijk

Bij 30k+ posts kun je je gaan afvragen of iemand nog een privé leven heeft. :eusa_think:

;D
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Hans Duiven

of je bent gewoon een oud wijf eerste klas.  ;D

elianmars

vincen tdi

Zal wel een gechipt toetsenbord zijn  ;)

Of gewoon auto's waar veel te veel aan mankeerd  :-*
De wereld is rond dus als je lang genoeg onderweg bent kom je elkaar altijd weer tegen :D

elianmars

Citaat van: vincen tdi op 20-02-2016 18:23:01
Zal wel een gechipt toetsenbord zijn  ;)

Of gewoon auto's waar veel te veel aan mankeert :-*

De N doet het al zes jaar (zo goed als) probleemloos. Ik ben zelf zo stom geweest om weer een classic te kopen, waar van alles aan mankeert. Dus genoeg te schrijven hier  :eusa_shifty: ;D

jeroen74

Ik heb net Misha zijn blog eens doorgelezen (een groot deel dan), nadat ik eenzelfde topic van hem tegenkwam op een ander Volvo forum, terwijl ik eigenlijk op zoek was naar een afbeelding van het inwendige van de befaamde VCE.

Ik ben nu toch wel erg benieuwd geworden of ik zijn mening over een N ga delen of niet. In ieder geval niet over de dooi vissenoogkoplampen met insectensprieten. Die laatste zijn een haast keiharde eis; samen met volleder, stoelverwarming en boordcomputer, en geen verminkte interieurdelen door telefoonhouders en papegaaien. Retrofitmanie heb ik weinig zin in.

UserID6342

Een N is gewoon een goede auto, maar omdat ze langzaam aan ook al op leeftijd komen, is het vaak met het befaamde onderhoud wat minder gesteld.  Het is nog niet zo erg als met de 850 / x70 classics, maar je moet wel uitkijken voordat je je er eentje aanschaft.

Snellebaksteen

Ik heb wel het idee dat een N wat minder gevoelig is voor onderhoud op tijd.
Maar dat kan ook heel eenvoudig aan het feit liggen dat ik m'n D5 vergelijk met m'n 850 op LPG.
Dus eigenlijk heb je niks aan deze post.
:eusa_shifty:
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Lunadust

Ik kan wel zeggen dat de N het afgelopen jaar (te) veel gekost heeft om
in blakende gezondheid van 285.000 naar 350.000 te komen
Techneut, geen dichter.

Sbv

Wat zat daarbij aan achterstallig onderhoud ?