Zeeuws ventje, V70 '99

Gestart door ZeeuwsVentje, 08-02-2016 10:53:50

Vorige topic - Volgende topic

ZeeuwsVentje

Hallo allemaal!

Juist ja, afkomstig uit de provincie Zeeland en in bezit van X en Y chromosoom. Naam verklaard.  :eusa_doh:
Na 13 jaar (dezelfde!) V40 te hebben gereden en daarvoor Audi 80 is mijn keuze op een V70 uit 1999 gevallen.
In mijn idee de laatste echte Volvo en samen met de 850 de mooiste. Sinds de 850 T5R liefhebber van het hoekige maar elegante en markante model met zijn degelijkheid.
Na uitsluitend witte auto's gehad te hebben nu een groene 10 klepper, weer met trekhaak. Een comfort line met 15" Antlia velgen, bijna 350.000km gelopen, dus nog vers. Wel met een bewezen onderhoudshistorie.
Ook gekeken naar XC maar wat waarschuwingen over tussenbakken en aandrijfassen in combinatie met hoge kilometerstanden en mogelijk hoge kosten hebben me de veilige keuze laten maken.
Ik heb nog wel wat vragen maar zal die alders op het forum op de juiste plaatsen stellen.
Vragen aan mij? Brand maar los!
DOP forever!

V70geRwin

Welkom en de eerste vraag: Hebbie ook ploatjes  ;D

joeryvaneck

Welkom. En benieuwd naar de foto's

Fred korn

Welkom op het forum !!!!

ZeeuwsVentje

Da's nog nie gemakkelijk...!
Eerst moet ik ze dus op internet parkeren om er vervolgens naar te kunnen verwijzen!?  ???
Ik ben al ff uit het forum gebeuren; op fb gaat dat allemaal wat makkelijker...
DOP forever!

Mikus

RemkoT5

Citaat van: ZeeuwsVentje op 08-02-2016 12:12:26
Da's nog nie gemakkelijk...!
Eerst moet ik ze dus op internet parkeren om er vervolgens naar te kunnen verwijzen!?  ???
Ik ben al ff uit het forum gebeuren; op fb gaat dat allemaal wat makkelijker...

Beste Zeeuws ventje,
Welkom,
kom op. even 5 minuten zitten om je foto´s te uploaden en te plakken aan je bericht.
Succes

ZeeuwsVentje

Hij staat nog op de site bij de garage waar ik hem gekocht heb; zo krijg je toch een indruk  ;D https://diensten.vwe.nl/publiek/dienst/AdverteerDirectDetail.aspx?vtid=10385807&bdrid=84083&lng=nl
Vandaag laten poetsen en boenen binnen en buiten, daar is hij erg van opgeknapt!
DOP forever!