Behuizing 3-knops afstandbediening

Gestart door Ben, 10-02-2016 18:27:12

Vorige topic - Volgende topic

Ben

Van mijn S70 is een van de afstandbedieningen stuk.
Dat wil zeggen, de klemmetjes die het batterijtje vast moeten houden zijn afgebroken.
Ik heb al van alle geprobeerd maar het lukt me niet om het te repararen.

Nu heb ik op Marktplaats zo'n ding gevonden van 17 Euro maar op AliExpress zie ik ze vanaf 1,58 tot meer dan 30 Euro per stuk.
Niet dat die paar Euro belangrijk zijn voor een ding dat je dagelijks gebruikt maar ik vraag me of iemand hier ervaring heeft met de een of de ander.

MEN-O

Volgens mij koop je alleen het omhulsel, en zal je klemmetjes probleem hiermee niet opgelost zijn.

arjen850

Citaat van: MEN-O op 10-02-2016 18:47:10
Volgens mij koop je alleen het omhulsel, en zal je klemmetjes probleem hiermee niet opgelost zijn.

Klopt helemaal, je koopt enkel de behuizing. Die kapotte klemmetjes komen vaak voor bij onze handzenders, je kunt hem laten repareren door PRIAD, maar een gebruikte handzender is wellicht net zo makkelijk.

Ben

Ja, zo'n vermoeden had ik al. Dank voor de reacties

Emiel

Ik heb het bij beide handzenders. Dubbelzijdig tape op de batterij geplakt zodat ie klem zit tegen het omhulsel van de AB (ruimte in de handzender opvullen dus). Is wel even prutsen, maar het werkt wel.

Moet nog langs de sloop om daar handzenders te plunderen. Beetje teleurstellende constructie.