Centrale vergrendeling probleem

Gestart door Nordschleife850R, 17-03-2016 22:27:43

Vorige topic - Volgende topic

Nordschleife850R

Vaak na enige tijd te hebben gestaan met deuren op slot gaan ze weer ontgrendelen.  Na een halve dag/ dag vaak. Iemand hier een idee??
Alvast bedankt.  Mvg Emiel

EdenAli

Heb ik ook gehad bleek dat de buurman op dezelfde golflengte zat met zijn auto als de mijne.
Afstandbediening opnieuw ingeleerd en geen last meer gehad.

Nordschleife850R

Dankje, maar het is niet specifiek op de zelfde plek wanneer deze van het slot gaat.

cornelis-b

Zoals EdenAli zegt even opnieuw inleren. Heb dit bij mijn ex 855R ook gehad. 5 X snel op contact stand 2 draaien en dan op contact laten staan, de led op het dashboard knippert nu, druk de knop op de AB in en doe het zelfde met de 2de AB zodra de led weer knippert. Contact uit en het zou weer goed moeten functioneren.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Nordschleife850R

Citaat van: cornelis-b op 18-03-2016 13:10:11
Zoals EdenAli zegt even opnieuw inleren. Heb dit bij mijn ex 855R ook gehad. 5 X snel op contact stand 2 draaien en dan op contact laten staan, de led op het dashboard knippert nu, druk de knop op de AB in en doe het zelfde met de 2de AB zodra de led weer knippert. Contact uit en het zou weer goed moeten functioneren.

Top, bedankt! Ga ik dat eens proberen morgen.
Vandaag 19-03 volgens bovenstaande methode uitgevoerd. Nu maar wachten :eusa_whistle: ;D
Nu 4 dagen verder heeft het probleem zich niet weer voor gedaan ;D Ga ervan uit dat het opgelosd is!
Nogmaals bedankt!