Aankoop v70 SP HD 04

Gestart door Robbiemol, 16-04-2016 21:37:57

Vorige topic - Volgende topic

Robbiemol

Hallo ik ben hier nieuw en heb niet echt forum ervaring ook dat is nieuw voor mij ik  en van plan om een v70 aan te schaffen met 300000 op de teller heeft er iemand nog aankoop tips ? Gaat om een v70 2.5t at wordt mijn eerste Volvo

henry classic v70

Aankooptips staan hier

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,7007.0.html

Lees ook eerst verschillende topics door met betrekking tot de 2.5T, is wel even wat leesvoer maar dan weet je wel wat er eventueel "mis" kan zijn... (bovenste balkje > zoeken > 2.5T intoetsen)
Wil nog wel eens voorkomen dat er een scheurtje(s) in het blok zitten, hoeft natuurlijk niet altijd het geval te zijn.

Ook handig om de wagen die je op het oog hebt in dit topic te zetten, kan maar zo zijn dat het een bekende wagen is en voordat je tot de koop overgaat de wagen goed inspecteren op een brug (nadat je een flinke proefrit hebt gemaakt, blok goed warm)

succes
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Robbiemol

Er zit een sticker op van dit forum dus is best waarschijnlijk  het gaat om de SP HD 04 ik weet niet hoe je een foto kan plaatsen jammer genoeg

cornelis-b

Citaat van: Robbiemol op 17-04-2016 13:10:17
Er zit een sticker op van dit forum dus is best waarschijnlijk  het gaat om de SP HD 04 ik weet niet hoe je een foto kan plaatsen jammer genoeg

kijk hier even http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,13191.0.html
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Robbiemol

Wil nog niet echt lukken die foto haha maar bedankt zover hopen dat iemand iets kan vertellen over deze auto

henry classic v70

Je hebt de verkeerde link gekopieerd....

Hier een howto  :D

620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Boeijke

Robbiemol

Ja bedankt !!!! Scheelt mij een hoop werk hahaha nu de vraag kent iemand deze auto

Robbiemol

Is niet meer nodig helaas ik had een afspraak voor 16.00 om te gaan kijken maar hij is al verkocht ( net gebeld )

Woger

Balen, maar blijf ook maar even kijken hier op het forum in de advertenties. Daar staan ook geregeld mooie auto's in en dan weet je vaak precies wat je koopt  ;)

Robbiemol

Ok bedankt voor de tip en voor de reacties tot zover ik ga het in de gaten houden