Het wordt minder leuk

Gestart door banaan, 18-03-2005 14:52:28

Vorige topic - Volgende topic

TTT242

Als ik het hier zo lees is het dringend tijd voor een toerrit in België ;)
V70 Classic 2.5T LPT LPI  >>> V70N T5 Lpi Black Sapphire

855-Champagne

RRRRR_Ramon

LPG !! een kleine 400 km zit er wel in hoor, de pijn van de MRB gaat maandelijks automatisch van de rekening.

En wat is het alternatief van de auto  ??? Het openbaar vervoer is simpelweg geen optie.

Hoorde trouwens vandaag op de radio dat ze de olieprijs aan de Euro willen gaan koppelen en niet meer aan de US Dollar. Voordelen: Euro is veel stabieler dan de dollar en de prijs schiet niet iedere keer omhoog meteen als Bush iets doms doet of roept. Dat mogen ze morgen invoeren van mij !  ;D
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

JCviggen

Citaat van: RRRRR_Ramon op 19-03-2005 00:20:34
Hoorde trouwens vandaag op de radio dat ze de olieprijs aan de Euro willen gaan koppelen en niet meer aan de US Dollar. Voordelen: Euro is veel stabieler dan de dollar en de prijs schiet niet iedere keer omhoog meteen als Bush iets doms doet of roept. Dat mogen ze morgen invoeren van mij !  ;D

Nadelen : dan gaat de economie van de US helemaal tits-up en das voor Europa ook niet zo goed
Probleem is ook dat er zoveel wordt gespeculeerd op de olieprijzen, ettelijke dollars per vat zijn momenteel puur erbij wegens gespeculeer  >:(
Stage eleventy by backyard tuning

Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

Frans Harkema

Citaat van: TTT242 op 18-03-2005 22:20:55
Als ik het hier zo lees is het dringend tijd voor een toerrit in België ;)

Daar ben ik het helemaal mee eens! Eens kijken wat onze Belgische vrienden ons kunnen voorschotelen, je kunt er in ieder geval prima eten en drinken.  Af en toe rijden er wat autochtonen in de weg, maar dat nemen we dan maar op de koop toe...... ;D

elianmars

Ach...... natuurlijk moet je ff slikken bij de pomp, maar je krijgt er wel wat voor terug.
Namelijk gigantisch veel rijplezier!

Als je je druk moet gaan maken om de benzineprijs en het verbruik van je wagen, roffel snel verkopen en een Suzuki Alto gaan halen.
Lachen bij de pomp, huilen op de weg....... ;)

TTT242

Nee, ga gas rijden. Verbruik benzine 850 - diesel 850 = 2X zoveel als diesel.
Prijs LPG - Diesel /L in België = LPG 3X goedkoper dan Diesel... :-*
V70 Classic 2.5T LPT LPI  >>> V70N T5 Lpi Black Sapphire

thuur

Verbruik van een auto interesseert me geen r**t 8) . Ik heb echt geen geldboom in de tuin staan, maar het hoort er gewoon bij. Diesel haal ik er niet uit (te korte stukken om een diesel warm te rijden) en gas is om op te koken ;D . Ik duw wel bijna altijd de dagteller op 0 en als ie boven de 450 staat als het "lampje met de pomp" aangaat dan vind ik het goed. Dat is zelfbescherming want ik heb een (jawel!) Ford Fiesta gehad en zoop 1 op 3 die bak >:( Voor 250 gulden de caburateur laten reviseren en het was voorbij, maar het aantal liters Super wat ik in die bak heb gegooid.... ::)

Gr 8)

banaan

Ach wat kan mij het ook verrotten, heb gisteren weer een wit
peugeotbommetje alleen m,n uitlaat laten zien...............zo,n petjesmannetje achter het stuur, die alleen maar met z,n ogen kan knipperen als die anderhalve ton 850 uit de startblokken komt..................het is iedere keer weer een belevenis en lachu natuurlijk, niemand verwacht zoveel kracht uit zo,n grote bak!!!

banaan

The Saint

Citaat van: banaan op 21-03-2005 13:44:03
Ach wat kan mij het ook verrotten, heb gisteren weer een wit
peugeotbommetje alleen m,n uitlaat laten zien...............zo,n petjesmannetje achter het stuur, die alleen maar met z,n ogen kan knipperen als die anderhalve ton 850 uit de startblokken komt..................het is iedere keer weer een belevenis en lachu natuurlijk, niemand verwacht zoveel kracht uit zo,n grote bak!!!

banaan

Helemaal mee eens!

The Saint, die zelluf ook een "petjesmannetje" is, cker sinds onze forummer Esveldt zulke mooie V70R petjes heeft laten maken!
No shirt no shoes, no pinball

banaan

een petje in een 850 moet je niet onderschatten!

;)

Esveldt

niisvi

Ik haal bijna de 1 op 10 met kleine ritjes , dus ik klaag niet
En ik heb niet het idee dat ik erg langzaam rijd.

Groetjes,Gerard

Powerpete

jaren geen bekeuringen gehad en nu sind ik weer volvo rij, net de tweede betaald....... dus het rechtervoetje mag weer wat lichter, dacht eigenlijk dat ie wel zoop, maar ik heb waarschijnlijk mijn rijstijl aan de roffel aangepast..... 1/9 gemiddeld is toch niet onaardig.......Peet....... 8)

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)

gltroffel

Zelfs een bekeuring doet me niets !!!

En aan benzinebonnen van euro 90,- ga je ook wennen als je super roffelt.
Rij met een Zweedse schone !!!