Het wordt minder leuk

Gestart door banaan, 18-03-2005 14:52:28

Vorige topic - Volgende topic

banaan

De benzineprijzen stijgen maar..........de roffeltjes staan er niet om bekend zo zuinig om te gaan met hun eten...........hoe denken we er over, gaan we gewoon door met de kick - downs, ??? of gaan we met onze rechtervoet naar de fysio!!!!

Joris_Scholte

Tja, het alternatief is een Toyota Prius...... Denk het dus niet.

paul-r

banaan

Moet je om de 180 kilometer een tankstation zoeken!!

paul-r

Citaat van: banaan op 18-03-2005 15:01:31

Dacht het niet. Met stevig doorrijden eens in de 280-300km. Dus: gas erin en gas er op!  :D

Paul

Edwin

De kick van die duw in de rug en het feit dat ik met een bijna 9 jaar oude bak nog 95% van wagenpark pijp laat kijken maakt de draaikolk meer dan de moeite waard!!!

Bekijk het altijd van de positieve kant:

AIRMILES gaan ook harder! ;)

gr. Edwin.  8)

volvos60t5

Dat chippie is er niet voor niets ingekomen. Lekker doorgassen (en bij de pomp pijn lijden) dus. Overigens viel het mij op  dat het verbruik sinds ik geen Vpower meer tank maar super 0,5 lt/100 km is gestegen.
Aangezien quoten in de Signature hier de norm is geworden:      
Citaat van: ed op 31-07-2006 20:10:10
Zoals je ziet behoor je toch echt tot de allersnelsten.

The Saint

Niet dat ik financieel onafhankelijk ben ofzo, maar het doet me helemaal NIETS. Als ik wil autorijden dan doe ik dat, en als ik flink gas wil geven ook. Dat je moet tanken heb ik geaccepteerd, en dat doe ik zonder mokken. Natuurlijk zou het mooi zijn als het goedkoper werd, maar zo niet, dan maar niet.

TIP: zorg ervoor dat je het accepteert, net als een bekeuring af en toe. Wees blij dat we niet in Singapore zitten, waar je 15 jaar op een w8lijst komt voordat je een auto mag hebben (of zoiets).

The Saint, die echt niet zou kunnen zeggen wat een liter benzine kost.
No shirt no shoes, no pinball

Turbobiker

CiteerDat chippie is er niet voor niets ingekomen. Lekker doorgassen (en bij de pomp pijn lijden) dus. Overigens viel het mij op  dat het verbruik sinds ik geen Vpower meer tank maar super 0,5 lt/100 km is gestegen.

Ik denk dat je sinds dat sjipie gewoon meer bent gaan gassen ;D Maar inderdaad reed ik met Vpower inderdaad een tikje zuiniger
De Tussenpaus

855-Champagne

Gewoon lekker doorgassen en 20€ en we kunnen weer 400km ;D

daytonawim

Mijn idee :-),  42 cent de liter :-), om de dag tanken neem ik op de koop toe.

will

gewoon niet klagen.......................neeeee dan ik.

Doordat de computer stuk is geeft ie een verkeerde waarde door wat tot gevolg heeft dat ie veeeeeel meer gaat gebruiken, zeg maar 1 op 4/5.
Maar ja,een nieuwe comp kost 800 euro ex.

reneetje

Citaat van: will op 18-03-2005 20:31:20
gewoon niet klagen.......................neeeee dan ik.

Doordat de computer stuk is geeft ie een verkeerde waarde door wat tot gevolg heeft dat ie veeeeeel meer gaat gebruiken, zeg maar 1 op 4/5.
Maar ja,een nieuwe comp kost 800 euro ex.

Al bij deze [/color]jongens geinformeerd?

Rene ::)

TTT242

LPI ;D en in België tanken ;)
V70 Classic 2.5T LPT LPI  >>> V70N T5 Lpi Black Sapphire

Guido_Smit

Citaat van: banaan op 18-03-2005 15:01:31

Omdat je gewoon niet wilt wachten (tot 300km) om zo goedkoop te kunnen tanken  ;D.

Guido.