Korn familie ( haha)

Gestart door sabrinakorn, 18-02-2016 16:35:04

Vorige topic - Volgende topic

sabrinakorn

Mijn vader heeft al een aantal keer gevraagd aan mij of ik nog wel eens op het forum kwam. Nee pa, zei ik dan. Daar heb ik geen tijd meer voor.

Zoals jullie weten heb ik mijn volvo verkocht omdat deze te duur werd voor ons.
Wij hebben toen een kleine auto aangeschaft. Een Daewoo matiesje. hihi. Geweldig wagentje wel hoor. Groot genoeg voor ons 3en.

Deze auto heb ik ongeveer 2 a 3 maanden gereden en toen kwamen we erachter dat ik zwanger was.
En ik was niet zwanger van 1 klein wondertje maar 2 wondertjes.
Uhmmm oke, dan wordt mijn matiesje wel heeeeellll erg klein. Niks past daar in. Ja of een keuze maken. De kinderen mee of de kinderen thuis en de wagen mee. Maar leek ons handig als beide mee konden. Dus opzoek naar een ruime auto waar de kinderwagen ook in paste.

Dan baal je wel dat je je volvo net daarvoor heb verkocht.
Maar als je alles van te voren weet, he.
Inmiddels hebben wij dus een Citroen Xsara Picasso. Opzich tevreden maar het is natuurlijk geen volvo.
Overigens wel beter als het matiesje. Maar volgens mij is alles wat dat betreft beter. hahahaha

Op 12 november 2015 ben ik bevallen van een gezonde tweeling. Kevin en Esmee.
Inmiddels zijn ze dus nu 3 maanden oud en het is DRUK en Zwaar. Maar ach, zoals mijn man altijd zegt. Alles komt goed.

StefanCJ

Ha, leuk twee kleintjes erbij. Gefeliciteerd! Dat het druk is kan ik me wel voorstellen ja  ;D.

Je oude V70 doet het nog perfect. Een paar weken geleden is 'ie weer goed gekeurd na enkel een fuseekogelhoesje te moeten vervangen.

Misschien in de toekomst weer een Volvo?

Groetjes  ;)

FGG

Citaat van: sabrinakorn op 18-02-2016 16:35:04
Een Daewoo matiesje. hihi. Geweldig wagentje wel hoor.

Uhmmm oke, dan wordt mijn matiesje wel heeeeellll erg klein. Niks past daar in.

Overigens wel beter als het matiesje. Maar volgens mij is alles wat dat betreft beter.

Ja, wat is 't nou? ???

Van harte gefeliciteerd met de 2 kleine wondertjes!  :eusa_dance:

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

sabrinakorn

Citaat van: StefanCJ op 18-02-2016 16:52:40
Ha, leuk twee kleintjes erbij. Gefeliciteerd! Dat het druk is kan ik me wel voorstellen ja  ;D.

Je oude V70 doet het nog perfect. Een paar weken geleden is 'ie weer goed gekeurd na enkel een fuseekogelhoesje te moeten vervangen.

Misschien in de toekomst weer een Volvo?

Groetjes  ;)

Misschien wel. Op mijn oude dag als de kids het huis uit zijn. hahaha

sabrinakorn

Citaat van: FGG op 18-02-2016 16:54:18

Ja, wat is 't nou? ???

Van harte gefeliciteerd met de 2 kleine wondertjes!  :eusa_dance:

hahahaha. Was wel een geinig autootje. Voor het heen en weer naar mijn werk was hij perfect. Alleen met een stuk rijden en dan een harde wind. brrrrr. sloeg doodsangsten uit. Ging alle kanten op.

Blackfox

Ten eerste Gefeliciteerd :laugh: :laugh:. Ten tweede ..Koop weer een Volvo om dit kroost te vervoeren ;).
Je wilt toch het beste voor je kinderen en je zelf?
Zoek dus gewoon een veilige Volvo  ;).

Anyway geniet van je tweeling zorg goed voor ze (Komt ongetwijfeld goed) Maar.... Koop een veilige manier van reizen
om dit te beschermen ;D

Dus??  VOLVO ;) ;)

sabrinakorn

Citaat van: StefanCJ op 18-02-2016 16:52:40

Groetjes  ;)

Had ook niet anders verwacht Stefan. Was echt een goede auto.

Miel850

Hier ook een setje twins (inmiddels 6 jaar) en een derde telg komt over een weekje of 6.
Gelukkig twee tanks voor de deur, dus aan ruimte geen gebrek.  8)

Mooie plaatjes.  ;)
Of ik getrouwd ben? Nee, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.

sabrinakorn

Citaat van: Blackfox op 18-02-2016 16:58:10
Ten eerste Gefeliciteerd :laugh: :laugh:. Ten tweede ..Koop weer een Volvo om dit kroost te vervoeren ;).

Anyway geniet van je tweeling zorg goed voor ze (Komt ongetwijfeld goed) Maar.... Koop een veilige manier van reizen
om dit te beschermen ;D

Dus??  VOLVO ;) ;)

Als jij wat volvo centjes heb voor mij dan schaf ik er gelijk 1 aan. hihihi

sabrinakorn

Citaat van: Miel850 op 18-02-2016 16:59:36
Hier ook een setje twins (inmiddels 6 jaar) en een derde telg komt over een weekje of 6.
Gelukkig twee tanks voor de deur, dus aan ruimte geen gebrek.  8)

Mooie plaatjes.  ;)

oo wat leuk. Gefeliciteerd

Blackfox

Citaat van: sabrinakorn op 18-02-2016 17:01:03
Citaat van: Blackfox op 18-02-2016 16:58:10

om dit te beschermen ;D

Dus??  VOLVO ;) ;)

Als jij wat volvo centjes heb voor mij dan schaf ik er gelijk 1 aan. hihihi

Die Volvo centjes heb ik ook niet  ;D
Je kan ook de mijne kopen voor weinig centjes ;D

henry classic v70

Ja als je alles van te voren weet....
Gefeliciteerd met jullie 2-ling natuurlijk en zal inderdaad best druk en zwaar zijn.
Fred en zijn vrouw natuurlijk ook van harte als opa en oma  ;D

Gezin van 5 met 2 kleine spruiten vergt best wel wat ruimte, een V70 is dan natuurlijk een uitstekende keuze.
Goed MP in de gaten houden, staan regelmatig V70's op voor redelijke prijzen (alleen is het verbruik en wegenbelasting wat hoger dan de doorsnee family-car) maar in een tank zit je dan ook erg veilig  ;)
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

UserID6342

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van die 2 spruitjes ;D ;D.  Tsja, als je idd alles van te voren weet zou het makkelijk zijn natuurlijk.  Maar wie weet als de kinderen dadelijk wat groter zijn er weer een Volvo terugkomt...

Boeijke

Gefeliciteerd met de twins.
Leuke foto's

Fred korn

Meissie ben ook gelukkig met m'n 3 kleinkinderen .
Als je interesse heb , er staat een hele nette S 80 te koop vlak bij jou in Bergschenhoek .
Wagen is pas dealer gekeurd met veel opties .
De eigenaar zou graag weer een Estate willen hebben .