sc-805 kleuren?

Gestart door Lothian, 19-03-2005 20:18:42

Vorige topic - Volgende topic

Lothian

Is de sc-805  in zwart en antraciet gemaakt?
En is antraciet dan hetzelfde als grijs?
Ik vraag dit omdat ik voor iemand een grijze versie versie zoek , en toen ik zei
dat er op marktplaats een antraciete versie stond twijfelde hij aan de kleur.
Grijs is toch antraciet of niet  ???

Lothian

slapbass1

Kan iemand mij een tip geven?
Afgelopen weekend begaf mijn SC805 het. De radio werkt nog prima maar hij neemt geen CD's meer aan. M.a.w. Handmatig in drukken is gewenst maar met als gevolg dat hij 'm direct weer uitspugt!! En dit zowel bij originele als gebrande CD's. :'(

Herkent iemand dit probleem en heeft wellicht een oplossing??

Reitse

Er zit niet toevallig nog 1 in?

slapbass1

Nee, dat is zeker....hij maakt ook een zoemend geluid wanneer je de auto start cq. op 't contact zet.

Is het dan toch mogelijk dat de CD-speler stuk is??

thuur

Als het niet de brandstofpomp is wat zoemt ;D is waarschijnlijk het mechanisme 'ergens' blijven hangen. Als je handig bent een beetje technisch inzicht hebt kun je wel het apparaat open maken het mechanisme even terugduwen in de oorspronkelijke toestand.

Moet lukken, er zit genoeg speling in het mechaniek om niet meteen te breken als er iets scheef zit. Tenzij het helemaal uitgedroogd is, dan kan er wel eens een plastic geleidepinnetje oid breken. Valt tegenwoordig onder de categorie 'niet reparabel' omdat het uurloon van een elektrotechnicus hoger ligt dan de dagwaarde van de cd-speler.

Mocht je het toch weer aan het werken krijgen, even een likje vet aan waar dit al zat. Delen die niet gesmeerd waren: niet smeren!

Suc6!

Gr 8)