help mijn deursloten doen het niet meer

Gestart door 850gltdriver, 20-03-2005 13:02:29

Vorige topic - Volgende topic

850gltdriver

hallo allemaal ik zit met een groot probleem ik kan mijn sleutel niet meer verdraaien van mijn deursloten zou het kunnen dat mijn sleutel te ver is afgesleten? mijn grootste probleem is dat dit mijn enige sleutel is die ik nog heb het eigenaardige is dat ik bij het omdraaien van mijn contactslot geen problemen ondervind dus ben ik ten einde raad en kom ik langs deze weg om hulp vragen hier zijn wat vragen.

1 : wat heb ik nodig bij de dealer om nieuwe sleutels aan te vragen
2 : zou ik beter niet volledige  nieuwe sloten steken
3 : kan het cilinderslot worden gedemonteerd zonder dat de sleutel moet draaien
4 : en weet iemand de prijs van vraag 1 en 2

ik hoop dat er hier iemand is die er antwoord op heeft  op mijn vragen want ben echt ten einnde raad. thanks  bart

Reitse

Sleutel is niets mis mee, met je slot wel... Heb hetzelfde gehad, slot proberen te demonteren en proberen weer mobiel te maken... Mijn slot wil de handgreep niet meer verlaten...
Op vraag drie: cilinderslot kan er inderdaad uitgehaald worden zonder sleutel om te draaien.

toycar

;)
Om op vraag 1 een antwoord te geven: de dealer heeft aan het chassisnummer van je auto voldoende. Sowieso verstandig om minimaal 1 reservesleutel in je bezit te hebben. En de prijs, volgens mij 16 euri.

thuur

Citaat van: toycar op 20-03-2005 18:47:46
;)
Om op vraag 1 een antwoord te geven: de dealer heeft aan het chassisnummer van je auto voldoende. Sowieso verstandig om minimaal 1 reservesleutel in je bezit te hebben. En de prijs, volgens mij 16 euri.

Uit ervaring kan ik je zeggen dat dit alleen lukt bij een auto die niet is ingevoerd!

Dealer/importeur konden mij niet helpen, zelfs niet op basis van chassisnummer (normaal is kenteken genoeg). Ik kreeg een compleet andere sleutel. Onverschillige reactie van de dealer: dan zijn er een keer nieuwe sloten ingezet. Dus: achterklep, 2 deuren, contactslot en DASHBOARDKASTJE!... Yeah right!

Gr 8)