Ik en mijn Roffel

Gestart door meulen, 20-03-2005 18:09:05

Vorige topic - Volgende topic

meulen

Hallo 850 / V70 vrienden

Ik heb hem /haar nu zo'n 2 maanden in mijn bezit en ben zo trots als  een paauw! Ja, mijn vrienden moesten wel effe lachen toen ze mij met zo'n tank aan zagen komen rijden. Bijna 3 ton op de teller op LPG, deed ik daar wel verstandig aan was de reactie !

"JA natuurlijk", zeg ik dan.
"Dit beestje is pas net ingereden" Is mijn vaste reactie.(Ik hoop dat mijn 850 mij dan maar niet in de steek laat want dat moet hij natuurlijk wel gaan waar maken)

En daar rij ik dan steevast met een brede glimlach op mijn gezicht als ik die heerlijk klinkende 5-cil lachend zijn werk hoor doen.

Maar oke. Ik heb dus een Blauwe Volvo 850 2.5i 10v Estate '94 gekocht en die kan niemand mij meer af nemen.
Ik hoop dat ik nog eens een keer een paar foto'tjes erbij kan zetten zodat ook jullie mijn (zoals mijn vrienden zeggen) 'tank' kunnen bewonderen.
Waar zouden we zijn zonder de ............Roffel

toycar

Citaat van: meulen op 20-03-2005 18:09:05
Ja, mijn vrienden moesten wel effe lachen toen ze mij met zo'n tank aan zagen komen rijden. Bijna 3 ton op de teller op LPG, deed ik daar wel verstandig aan was de reactie !

8) Eens kijken wie er straks nog lacht!
Welkom op dit forum, maarre "eens een keer een foto" dat is wel erg vaag hoor. Hier wordt liever meteen een foto gezien of ...... vandaag volgt nog een foto. Alvast succes bij het lachen.

The Saint

Hoi Meulen, laat je niet gek maken door die gasten: Liever een 850 met 4 ton op de teller dan een fransoos of wat dan ook met 2 tonnetjes!

Volvo: for life!
No shirt no shoes, no pinball

meulen

Eens een keer een foto !

Ik ben echt een mega prutser op de computer en heb dus echt geen iedee hoe ik in foto er bij moet plaatsen. Ik probeer het al een tijdje uit te vinden hoe.....maar ????????
Het zal wel aan mij liggen denk ik...hum weet ik wel zeker!
:-X :-X :-X
Waar zouden we zijn zonder de ............Roffel

Turbobiker

Gewoon welkom meulen, zeer nette wagen. En naast het zeer praktische kun je er stiekem ook heel erg van genieten ;D Suc6 ermee!
De Tussenpaus