Heldere koplampen 850

Gestart door Yackall, 26-02-2016 16:45:34

Vorige topic - Volgende topic

Yackall

Citaat van: Bostel op 28-02-2016 15:19:54
Citaat van: Yackall op 27-02-2016 15:03:25
Citaat van: Bostel op 26-02-2016 23:55:58
Ik heb ooit zo een setje heldere lampen gehad van ET maar ik vond dat lichtbeeld maar niets en dat heeft er dus ook niet lang ingezeten.

In welk opzicht vond je het lichtbeeld niks? Was de lichtstraal te difuus? Of waren er problemen met de APK?
Met het lichtbeeld bedoel ik vooral het zicht bij donkere wegen, dat vond ik gewoon slecht. Ik had meer licht op de weg met mijn oude lampen die al veel kilometers gezien hadden, dan met die heldere exemplaren.
Ik vond het ook iets te 'tuning' op mijn wagen en daarom hebben ze er niet lang opgezeten

Ok, dank je wel.

hertogjan6

Angel eyes lampen (met gespoten glazen) :)
~ Volvo 855 2.5 10V      144pk      AUT      95    423: Autumn Gold

~ Volvo 854 2.3 T-5       300pk       MT       94    601: Red

~ Volvo 854 R                +300pk     MT       96    019: zwart

MikeyQR

En zo heb ik het, zijn de heldere met glas.
Binnen werk in het oude koplamphuis gemaakt zodat het net zo zit als de org. lampen. ;)
En ook het zwarte zilver gespoten, vind het mooier staan zo, hoewel ik de org Volvo lampen mooier blijf vinden.

innocenti

Maar heb je ook projectoren ingebouwd zoals ik? Ik zie namelijk geen projectoren.

MikeyQR

Ja daar was ik mee bezig, en is ook af maar kan het bij nader niet mooi vinden bij de 850.
Wel bij een x70. :eusa_shifty:

innocenti

Heb je daar ook foto's van? Ik ben erg benieuwd.

MikeyQR

Nou oke, alleen heb ik er geen foto van van hoe ze in de 850 zitten. :eusa_shifty:

innocenti

Ik vind het niet misstaan. Hooguit n andere shroud die de reflector beter vult. En heb je er toevallig mee gereden? lichtbeeld en opbrengst van lens of projector koplampen is geweldig.