Mijn derde 850

Gestart door Volvo85, 21-03-2005 20:17:23

Vorige topic - Volgende topic

Volvo85

Ik ben Ed en een nieuwe deelnemer van het forum.

Ik rijd sinds 2 weken in een 2.5/20 Estate uit 1996, kleur 417, km stand 185.000, import uit Duitsland. Gekocht bij een universeel bedrijfje. D e850 rijdt zeer goed, maar heeft wel wat mankementjes, wordt wel onder garantie gerepareerd, maar lastig blijft het. Motorelektrionica lampje brandde - sensor lambasonde vernieuwd, na 1 dag ging die weer branden, naar de garage, olielekkage ontdekt, automaatbak. Hoop niet dat er meer komt.
Heb reeds vele volvo's gehad, maar blijf nog steeds heimwee voelen naar de eerste 850 van 1993, zonder gebreken, moest hem zonodig inruilen voor een V70 T5, verschrikkelijke auto, had daarna een 940 (petje af, fijne auto) en toen een 850 '94 en nu een complete 1996.
Maar af en toe denk ik ... reed ik maar een nieuwere Nissan
"burgermans" Primera Estate.
Ken u dat gevoel ook ,als het lampje van de lambada weer brandt, of het raam niet open of dicht kan? pffff

Ko

V70 T5,een verschrikkelijke auto ??? Kan ik mij eerlijk gezegd niets bij voorstellen.

Volvo85

Wat een nerveus ding die T5, dat bedoel ik, niks voor mij.

reneetje

Citaat van: Volvo85 op 21-03-2005 20:58:09
Wat een nerveus ding die T5, dat bedoel ik, niks voor mij.
Sinds wanneer is een (standaard) T5 nerveus?
Als er geklooid is met het armpie wordt het anders maar zelfs getuned kan ik een T5 niet nerveus noemen.

Rene ::)

The Saint

Hoi Ed, welkom op het forum.

Wat jij zegt daar kan ik me wel iets bij voorstellen, het zou mij ook irriteren, al die kleine dingetjes. Laat het goed fixen, dan hoef je alleen nog maar te genieten!

Je opmerking over je V70 T5 snapte ik ook niet helemaal, maar na je reactie op de post van Ko begrijp ik je wel.

Veel plezier met je nieuwe wagen en zorg ervoor dat je alles tijdens de garantie laat verhelpen.

Groeten The Saint
No shirt no shoes, no pinball

Turbobiker

Kop op Ed. Het wordt zomer, binnenkort gaan alle lampjes uit en daarna wordt het alleen nog maar ... genieten ;D

En het kan mij niet zenuwachtig genoeg ;D ;D  Maar ieder zijn smaak, dat maakt het een stuk gezelliger ;)
De Tussenpaus

Volvo85

Thkns Saint,

Ondanks de ongemakken blijf ik de 850 mijn auto noemen, de 2.5/20 klepper met de automaat is een geweldige mobiel, en het model vind ik vele malen mooier dan de v70, heb je die neus 'ns goed bekeken, geweldig!!
Hoop alleen dat dat lampje uitblijft, dat had ik ook met mijn T5- het electronica lampje, computer regelunit vernieuwd en dan weer de sensor.......

Volvo85

Alle probleempjes verholpen, een heerlijke navigatie HU 1205 ingebouwd, goede audio, het is geweldig, die 2.5/20kl.
Spijt me dat ik zei dat de V70 T5 een verschrikkelijke auto is, de mijne in ieder geval wel, als die reed, was het een beest.
Maar meestal brandden er wel wat lampjes!

The Saint

No shirt no shoes, no pinball