En dat is 3

Gestart door josvandevelde, 13-03-2016 21:37:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

elianmars

Heerlijk trio!  8) :eusa_drool:

Aan de LBP zou ik twee dingen veranderen: Iets grotere eindstukken en het afdekkapje voor de trekhaak zwart, in plaats van de carrosseriekleur  :)

josvandevelde

Smaken verschillen. Ik vind de eindstukken al groot zat en het afdekkapje in de kleur juist fraai weggewerkt.
@Hilko73. Ik zal de tekst volgende keer door de spelling controle halen :):). Ik bedoelde: dat is nummer 3.
Mooie reacties, leuk.

dielie850

Wow wat een mooi setje wagens heb je daar :eusa_clap:

hilko73

Citaat van: josvandevelde op 14-03-2016 22:41:01
Smaken verschillen. Ik vind de eindstukken al groot zat en het afdekkapje in de kleur juist fraai weggewerkt.
@Hilko73. Ik zal de tekst volgende keer door de spelling controle halen :):). Ik bedoelde: dat is nummer 3.
Mooie reacties, leuk.
Als je er maar om kon lachen ;)
En vooral de LBP is schitterend...
't Is een soort van systeem! (© Buurman & Buurman)

elmarconi

Citaat van: elianmars op 14-03-2016 21:50:55
Heerlijk trio!  8) :eusa_drool:

Aan de LBP zou ik twee dingen veranderen: Iets grotere eindstukken en het afdekkapje voor de trekhaak zwart, in plaats van de carrosseriekleur  :)

Mening, geen feit: Achterruitenwisser upgrade?
--
Autogas Inside . . .

josvandevelde

Nog ff naar de achterkant gekeken. Ga toch eens even proberen met een zwart afdekkapje; valt wellicht minder op).

Voor de liefhebbers:

Ook het interieur is nog mooi en goed (zoals we van Volvo gewend zijn). Wel een keer het Alcantara scheren.


ludohaveman

Mooie collectie! De LBP staat er super bij, heel veel plezier daarmee!

Benieuwd naar de eventuele upgrades  :)

josvandevelde

Ik ben toch nieuwsgierig of ik nu de 250 pk versie heb of de 265 pk. Ik zie auto's aangeboden worden (op marktplaats) die ouder zijn, maar ook uit '99, en die ook de 265 pk motor hebben. Zegt bijgaande foto iets voor de kenners onder jullie? Hoe dan ook, de auto rijdt er niet minder om.

FrankvdAa

#23
Volgens de RDW is het een 250pk met 4 traps automaat; een LW62C8.
'18 Peugeot 508 SW 1.6 e-THP 165pk Executive Pack
'03 Honda CB600F (Hornet)
'98 Volvo S70 R, Black Stone, 18T, groene 440cc injectoren, manual swap M59, 3" Ferrita 100cpi DP, 2.5" Ferrita catback, iPD RIP-kit, iPD swaybars, Schutten custom tuning
'96 Volvo 460 1.8i Luxury-line, Olive Green metallic
'92 Volvo 440 1.7 GLT
--
Volvo x70 R-register

josvandevelde

Dat klopt, de RDW geeft dat inderdaad aan. Die 250 pk kan ik onderweg niet controleren, maar het aantal stappen van de automaat wel en dat zijn er 5. De laatste schakelt (bij rustig rijden) bij 90 km/u in.

BBS

Citaat van: josvandevelde op 21-03-2016 13:59:11
het aantal stappen van de automaat wel en dat zijn er 5. De laatste schakelt (bij rustig rijden) bij 90 km/u in.

Dat doet die van mij ook bij 90 en is echt een 4 traps bak.... ;)
Volvoloos....

Sbv

Het is een adaptieve 4-bak met 250 pk. Vanaf modeljaar 2000 (introductie medio 99) was het pas een 2.4 met 265 pk en 5 bak automaat

classicT5

#27
Dat kun je toch aan de schakelaars onderaan de pook zien?

Heb je S-E-W knopjes, dan is het een 4 bak.

Heb je alleen een W knopje, dan is het een 5 bak.  8)

Correct me if I'm wrong.

Robster480

Citaat van: classicT5 op 21-03-2016 14:43:31
Dat kun je toch aan de schakelaars onderaan de pook zien?

Heb je S-E-W knopjes, dan is het een 4 bak.

Heb je alleen een W knopje, dan is het een 5 bak.

Correct me if I'm wrong.

Corrected you ;D
1997, 417 Nautic Blue Pearl S70R
1995, 318 Paris Blue 480 GT <Sold>
1994, 235 Red 480 S <Sold>

H_Rovers

Volgens mij is er ook een adaptieve 4-bak, te herkennen aan schakelstanden 2 en 3 en een W-knopje. De 5-bak heeft ook nog schakelstand 4. Correct me too if i'm wrong :-)