Hier istie dan! Mijn 850!

Gestart door Viper850, 24-03-2005 12:40:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Viper850

Nadat dus de T5 uit zutphen niet door ging heb ik mijn tweede keus genomen. Namelijk een zwarte 850 2.5 20v uit 1996. Staat nu 240.000km op de teller. Exterieur ziet er nog heel goed uit(slechts een paar krasjes en steenaanslag). Interieur is zo goed als nieuw.
Ik heb de auto gekocht bij Combigarage in Westerbroek, waarvan de eigenaar bij mij in 't dorp woont. Zodoende heb ik 'm voor een mooi prijsje mee kunnen nemen. De airco is kaduuk, maar vind een reparatie beetje té duur. Dan maar een beetje zweten deze zomer 8).
Distributieriem is gisteren vervangen, evenals de thermostaat. Ik vind het een dijk van een auto en krijg van iedereen positieve reacties.
Oja, als iemand nog voor een paar honderd eurootjes een setje mooie velgen heeft liggen, houd ik mij aanbevolen.

Nog een stukkie over mezelf dan: Ik ben Martijn, 21 jaar, student Vastgoed & Makelaardij (4e jaars) en woonachtig in Loppersum. Ik verdien bij als taxi-chauffeur en ben zodoende verslaafd geraakt aan grote degelijke auto's. De Volvo 850 leek mij een voor de hand liggende keus, na mijn Peugeotje 305, Hyundai Scoupe 1.5 en getunede Hyundai Scoupe 1.5i GT Turbo(150pk'tjes). Ik hoop nog veel te posten op dit forum!

Dan nu de fotoos van mijn aanwinst:













R.Bijl

jammer,kan niet zeuren om fotos ;D maar alle gekheid op een stokje

ziet er puik uit dus, gefeliciteerd

grt.robin die ook met een 2.5 20v rijdt
alleen de klank is zijn geld al dubbel en dwars waard.....

Peertje

Citaat van: Viper850 op 24-03-2005 12:40:25
De airco is kaduuk, maar vind een reparatie beetje té duur. Dan maar een beetje zweten deze zomer 8).

Raampjes open, radio hard en meezingen. Dan geniet je het beste van de zomer.  ;)
Mooie auto hoor.

Als ik nog eens een taxatie van m'n huis wil laten doen bel ik wel.  ;D
Hé? Geen banner meer?

Reitse

#3
Mooi ja! :D

daytonawim