Hier istie dan! Mijn 850!

Gestart door Viper850, 24-03-2005 12:40:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Viper850

Nadat dus de T5 uit zutphen niet door ging heb ik mijn tweede keus genomen. Namelijk een zwarte 850 2.5 20v uit 1996. Staat nu 240.000km op de teller. Exterieur ziet er nog heel goed uit(slechts een paar krasjes en steenaanslag). Interieur is zo goed als nieuw.
Ik heb de auto gekocht bij Combigarage in Westerbroek, waarvan de eigenaar bij mij in 't dorp woont. Zodoende heb ik 'm voor een mooi prijsje mee kunnen nemen. De airco is kaduuk, maar vind een reparatie beetje té duur. Dan maar een beetje zweten deze zomer 8).
Distributieriem is gisteren vervangen, evenals de thermostaat. Ik vind het een dijk van een auto en krijg van iedereen positieve reacties.
Oja, als iemand nog voor een paar honderd eurootjes een setje mooie velgen heeft liggen, houd ik mij aanbevolen.

Nog een stukkie over mezelf dan: Ik ben Martijn, 21 jaar, student Vastgoed & Makelaardij (4e jaars) en woonachtig in Loppersum. Ik verdien bij als taxi-chauffeur en ben zodoende verslaafd geraakt aan grote degelijke auto's. De Volvo 850 leek mij een voor de hand liggende keus, na mijn Peugeotje 305, Hyundai Scoupe 1.5 en getunede Hyundai Scoupe 1.5i GT Turbo(150pk'tjes). Ik hoop nog veel te posten op dit forum!

Dan nu de fotoos van mijn aanwinst:













R.Bijl

jammer,kan niet zeuren om fotos ;D maar alle gekheid op een stokje

ziet er puik uit dus, gefeliciteerd

grt.robin die ook met een 2.5 20v rijdt
alleen de klank is zijn geld al dubbel en dwars waard.....

Peertje

Citaat van: Viper850 op 24-03-2005 12:40:25
De airco is kaduuk, maar vind een reparatie beetje té duur. Dan maar een beetje zweten deze zomer 8).

Raampjes open, radio hard en meezingen. Dan geniet je het beste van de zomer.  ;)
Mooie auto hoor.

Als ik nog eens een taxatie van m'n huis wil laten doen bel ik wel.  ;D
Hé? Geen banner meer?

Reitse

#3
Mooi ja! :D

daytonawim

mooie kar man, zeker zuinig op zijn :-)

Viper850

CiteerAls ik nog eens een taxatie van m'n huis wil laten doen bel ik wel.  

Is goe! :D

Volvo comfort

Citaat van: Viper850 op 24-03-2005 14:32:58
CiteerAls ik nog eens een taxatie van m'n huis wil laten doen bel ik wel.  

Is goe! :D

Jazeker de HYPOTHEEKER!!!!!


Gefeliciteerd met je roffel en vele veilige Km toegewenst

gr. Koos

Otto

Mooie bak man!

Enne wat is er mis met die velgen? Ziet er toch tiptop uit?

Veel genot er mee(of in),

Otto (ja ook een 2.5 20V)
Es geht darum die speed um die curve zu bringen!
( www.alfamici.com )

Ko

 ;DMooie auto hoor, en weer een Groninger erbij  8)
Gr Ko.

toycar

 :D
In Zuid-Nederland wordt dit ook een mooie auto gevonden! Maar die kapotte airco, was dat bij de prijs inbegrepen?

The Saint

#10
Hele mooie wagen Viper! Gefeliciteerd.

The Saint, die het eens is met Otto: Wat is R mis met die velgen? (kwestie van smaak natuurlijk)
No shirt no shoes, no pinball

Viper850

Vind de velgen op zich wel ok, maar 1 of 2 maatjes (inches) grotere R-look-a-likes en een verlagingssetje zou een stuk beter staan.

RRRRR_Ramon

Mooie auto Viper! Ziet er heel strak uit.  ;D

Veel veilige kilometers toegewenst.


gr. Ramon
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

The Saint

Citaat van: Viper850 op 25-03-2005 02:09:57
Vind de velgen op zich wel ok, maar 1 of 2 maatjes (inches) grotere R-look-a-likes en een verlagingssetje zou een stuk beter staan.

Okay okay, ik begrijp welke kant je op wilt, en dan heb je idd gelijk. Suc6 met de komende aanpassingen! (Waar je, zeker als student, je hele inkomen wel in kwijt kunt...)

Groeten The Saint
No shirt no shoes, no pinball

Viper850

Goedemorgen mensen!

Ik ben overgestapt van mijn zwarte 20v sedan naar een mooie T-5 estate.
Aan de sedan moest het een en ander gebeuren (koppeling, airco, banden) dus leek dit mij de beste optie. Afgelopen woensdag dus deze mooie T-5 estate uit 1994 gekocht bij Hunters in Gorredijk. Hij heeft nu net 3 ton gelopen en de koppeling, draagarmen, airco, nivomats, etc zijn reeds vervangen. Hij is altijd bij Ton van Kuyk in Alkmaar in onderhoud geweest. Er zitten vóór 302mm remschijven op (zie foto) en rondom nieuwe velgen + banden. Vóór staat ie ook een stukkie lager op z'n poten.
Ik hoop nu weer een aantal jaartjes vooruit te kunnen. Upgrades staan vooralsnog niet te geschieden, want met een kleine op komst zijn er al genoeg uitgaven de komende tijd.

Genoeg geluld, dan nu tijd voor een aantal foto's (excuses voor de lichtinval):