Werkend aan langzaam herstel van een basic V70

Gestart door robert69, 17-03-2016 22:32:53

Vorige topic - Volgende topic

Miyel

Citaat van: Dirk342 op 17-07-2016 06:07:44
Het is niet altijd de brandstofpomp of relais....

Tja, ik ben natuurlijk ook geen dokter ;)

Maar duidelijk verhaal.. Vind het altijd wel komisch dat bougies zo'n verschil kunnen maken. Zwart wit gezien is een vonk een vonk..
Maar ja, de kwaliteit en daarmee levensduur kan natuurlijk verschillen.
850 T-5R (Currently being renovated and modified)
V70N 2.4 T5 MY05 (Gezinsbak)

razorx

Weer die ondingen! Voor jou een weet maar voor de anderen: De mijnen waren ook doorgepetst, dus gaven lucht doorslag van binnen naar buiten.

robert69

zal komend weekend fotos maken van de bougies. In warm griekenland nu, maar ik gelook dat de culprits nog achterin liggen

robert69

vandaag de helium velgen eronder gelegd,  eerst even de verplichte aanpassing voor stuurslag laten aanbrengen.
voor basis volvo een leuke velg

UserID6342

Staat weer netjes zo Robert en het is een keer weer wat anders als 'gewoon'.

robert69

gewoon is zo gewoon.  en dat met een lummel die in 2 minuten zijn aai komt halen.  wat een dag

robert69

nieuwe 205/50 banden vervangen de 205/55 winterbanden die op de andere auto gaan,  nieuwe remschijven zijn binnen en denk dat ik binnenkort bumpers ga overspuiten

robert69

Zo na 16 maanden maar eens de balans  op maken

15000km voorbij gekomen
Staat nu op 227500.

Normale verslijtdelen vervangen (voor remschijven en blokken, BOUGIES)
Domlager en schokdempers voor
Een beurt
Distributive Riem en waterpolo vervangen preventief direct na aankoop
KV Vaatje en motors tun, stationair regelaar en een waterpompje voor de achter wisser.

Vandaag vroegtijdig naar de tuv (Ben de kommende 2 maanden veel onderweg, en met Dirk in de Lappenmand weet ik liever vroegtijdig wat gedanken moet worden.

DUS gespannen toegekeken hoe die tuv mijn Heer de wagen inspecteerde.

Ouch dat wordt een dure

Parkeer lampje rechts voor moet vervangen worden. Maar desalnietemin verse tuv voor de vollendet 2 jaar.

3 a Andachtsstätte Punktes. Schokbrekers achter komen eraan (hadden we met Dirk al vastgestelt) en stuur Stange rechts voor rubber is wat vetting dus even nakijken waarom.

Voor de rest: wagen gaat als een trennen.

UserID6342

Mooi dat de auto weer TUV is goedgekeurd voor 2 jaar Robert  :eusa_clap: Had eigenlijk ook niet anders verwacht want het ding is gewoon goed.

robert69

Mede dankzij jullie top service. Die achter schocks doen we volgende keer

Jeroen van den Berg

Mooi! Volgens mij bijna hetzelfde als die van mij. Ook dat is van origine een Duitse auto.

robert69

Dit is van origine een noorse auto maar al vroeg naar duitsland geimporteerd