Jannibal stelt zich nog maar eens voor...

Gestart door jannibal, 12-10-2015 18:07:44

Vorige topic - Volgende topic

jannibal

Hallo allemaal!

Ik ben al een tijdje lid van dit forum, maar omdat ik eigenlijk helemaal geen volvo heb, kom ik hier niet zo vaak. Vandaar dat ik me even opnieuw voorstel:

Mijn naam is Jan, ik ben 23 jaar. Mijn vader is hier bekend als 'Midicijnman', dus wat mijn affiliaties zijn met volvo hoef ik verder niet uit te leggen lijkt me ;). Bovendien werk ik bij IKEA!

Gezien het feit dat je als jong bestuurder erg veel verzekeringspremie betaald voor zo'n zweeds slagschip heb ik de afgelopen jaren steeds in andere auto's gereden. Nu ben ik echter op het punt gekomen dat een 850 sedan met een ongeblazen motor wel binnen het budget valt, dus heb ik besloten om de zoektocht maar weer eens op te starten!
Mijn huidige auto is net de APK weer door (een Ford Focus uit 2003), dus ik heb absoluut geen haast, maar als er wat leuks oversteekt heb ik serieus interesse.

Midicijnman

Jans Duiven

henry classic v70

615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Jans Duiven

Vulk

jannibal

Ja we zitten naast elkaar op de bank, maar zonder dit forum had ie dat nooit geweten... ;)

classicT5

Je kunt elkaar ook even appen....

Al gezien dat mensen tegenover elkaar zitten en dan de ander appen..... Praten met elkaar is zo vorige eeuw ;)

jannibal

dat zegt niks, 850's zijn ook heel erg vorige eeuw, die mogen ook. Om over amazon's nog maar te zwijgen

Midicijnman

Ik ben ook vorige eeuw, en als mijn geheugen mij niet in de steek laat: jij ook!

Ik ben overigens wel heel benieuwd hoe vaak jij je hier gaat voorstellen voordat er écht een 850 voor de deur staat  ;).

Spin!

Citaat van: Midicijnman op 13-10-2015 22:45:28
Ik ben ook vorige eeuw, en als mijn geheugen mij niet in de steek laat: jij ook!

Ik ben overigens wel heel benieuwd hoe vaak jij je hier gaat voorstellen voordat er écht een 850 voor de deur staat  ;).

:evil: ;D

www.vm-parts.nl

jannibal

Toch maar eens even een update plaatsen dan, voor iedereen die met spanning afwacht hoe mijn "roffelzoektocht" is afgelopen:

Ik heb zowaar een mooi exemplaar gevonden, maar al vrij snel na aankoop heb ik 'm iets te heet gewassen... En onderweg is 'ie een hele cylinder verloren! Dus nu noemt 'ie zichzelf "S40 2.0". En ik vind 't eigenlijk wel even mooi zo.

Hier issie dan: