Trekhaak C70 cabrio welke types passen hier ook op?

Gestart door Fury, 22-03-2016 16:35:57

Vorige topic - Volgende topic

Fury

Hoi!
Ik ben opzoek naar een trekhaak voor C70 cabrio van 2003. Past een trekhaak van S/V/C 70 hier ook op?
Mocht iemand iets hebben liggen of weten...
Michel.

Woger

Ben ook al enige tijd op zoek. Volgens mij passen de meeste s70 en v70 ook op de C70. Maar ze zijn blijkbaar moeilijk te vinden.

classicT5

Staat mij bij dat die van C anders zijn dan van een V. Zoekfunctie al geprobeerd?

classicT5

Woger

Ah, dus als ik het goed begrijp passen originele S/V70 volvo trekhaken niet als ze een vaste kogel hebben en wel als ze afneembaar zijn.
Lijkt mij dat er dan nauwelijks verschil in zit. En dat er dan dus aftermarket trekhaken zijn die op alle modellen passen.

Fury

Oke bedankt. Zo te zien dus de afneembare zouden dus gewoon van de S/V/C 70 hetzelfde moeten zijn.
Maakt het zoeken al een stuk makkelijker.
Mocht er iemand nog iets weten of hebben liggen....

V70R^2

Ik heb een bijna nieuwe afneembare trekhaak liggen van de V70R, heeft er eigenlijk zo goed als nooit op gezeten..

PB gestuurd.

Woger

V70R^2

Woger

henry classic v70

Volgens mij past een trekhaak van een S/V70 niet onder een C70...
Bij Sjoerd (Hunterparts) staat een C70 trekhaak apart vermeld, kost trouwens €75,=

http://link.marktplaats.nl/m1034786455
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Woger

Ja al gezien, maar is geen afneembare trekhaak. Ik vind een trekhaak de mooie lijnen van de C70 verpesten, dus als ie niet nodig is, gaat ie er af.  ;)

elianmars

Fury

Klopt vind het ook geen porum zo'n trekhaak dus moet wel een afneembare zijn ja.
Heb geen haast dus kijken gewoon nog even verder. 👍🏼