Volvo 850 T5R estate DOP

Gestart door Robbie850, 31-03-2016 21:06:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Robbie850

Hallo allemaal,

Inmiddels lang geleden heb ik mij op dit forum voorgesteld als 'zonder roffel' en zoekende. Sinds afgelopen weekend heb ik eindelijk een mooie op de kop getikt: een 855 estate T5R automaat in DOP. Hij loopt heel soepel en heeft na die 21 jaar nog steeds veel vermogen. Nog wel wat werk aan de winkel: nieuwe remschijven, nivomats en wat klein werk.

Ik zal binnenkort eens foto's posten, want misstaan doet 'ie niet op het forum!

Iemand nog een vakkundig en betrouwbaar adres voor onderhoud aan mijn roffel in het midden van het land?

Groeten, Rob

heutink

 ;)
welkom Rob..........veel succes met de auto
groeten uit Enschede van opa Rob
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

remeeus

Gefeliciteerd met je aankoop maar wij willen natuurlijk wel foto's ;D

Je bent bij mij van harte welkom en vast ook bij Dirk

UserID6342

Idd veel plezier met de auto.  En zoals Pim al zegt, ben je zowel welkom in Nijkerk als bij bij mij in Nijmegen ;D

arjen850

Haha, hier ook hoor😉 en welkom op dit forum.

degroenetuinman

Ga zelf altijd naar Auto & Emotie in Utrecht, door de grote ervaring oa met vele 850 's maken ze minder fouten dan andere garages, hoewel je natuurlijk altijd kritisch naar repa's moet kijken, zoals ook bij de tandarts! €65 per uur ex btw. Doe wel kleine dingetjes zoveel mogelijk zelf, Pul in Urk doet de reviesie van de tdi-motor, maar daar heb je met de jouwe niets aan! Veel plezier met de nieuwe volvo!

Risjat

Citaat van: Robbie850 op 31-03-2016 21:06:14
Hallo allemaal,

Inmiddels lang geleden heb ik mij op dit forum voorgesteld als 'zonder roffel' en zoekende. Sinds afgelopen weekend heb ik eindelijk een mooie op de kop getikt: een 855 estate T5R automaat in DOP. Hij loopt heel soepel en heeft na die 21 jaar nog steeds veel vermogen. Nog wel wat werk aan de winkel: nieuwe remschijven, nivomats en wat klein werk.

Ik zal binnenkort eens foto's posten, want misstaan doet 'ie niet op het forum!

Iemand nog een vakkundig en betrouwbaar adres voor onderhoud aan mijn roffel in het midden van het land?

Groeten, Rob

Citaat van: Robbie850 op 31-03-2016 21:06:14
Hallo allemaal,

Inmiddels lang geleden heb ik mij op dit forum voorgesteld als 'zonder roffel' en zoekende. Sinds afgelopen weekend heb ik eindelijk een mooie op de kop getikt: een 855 estate T5R automaat in DOP. Hij loopt heel soepel en heeft na die 21 jaar nog steeds veel vermogen. Nog wel wat werk aan de winkel: nieuwe remschijven, nivomats en wat klein werk.

Ik zal binnenkort eens foto's posten, want misstaan doet 'ie niet op het forum!

Iemand nog een vakkundig en betrouwbaar adres voor onderhoud aan mijn roffel in het midden van het land?

Groeten, Rob


Ga je veel plezier aan beleven Robbie's. Alles is goed kleur AT etc ....... Goed voor zorgen :-)