3 autostoeltjes achterbank ervaringen/tips

Gestart door Barry_C70, 09-04-2016 18:29:17

Vorige topic - Volgende topic

Ries van de Zilverschuit

Die kan zich dan beter bekommeren om de echte schade. Die verlenger zal niets mankeren en nog prima functioneren.   ;)  
Volvo V70 2.5T lpi, 1997, mt, mystic silver
Toyota Previa 2.4 Linea Sol, 2002, mt, grayish blue

Lammert

Citaat van: Ries van de Zilverschuit op 11-04-2016 14:34:00
Die kan zich dan beter bekommeren om de echte schade. Die verlenger zal niets mankeren en nog prima functioneren.   ;) 
Helemaal waar natuurlijk, alleen zal de verzekeraar dat anders over denken. Die bekommeren zich ook om hun winst en niet alleen om jouw schade.

Bij mij waren de gordels overigens net lang genoeg, zowel voor de maxi-cosi's (geen isofix) als de huidige kinderstoeltjes (Kiddy Pro, destijds best getest).

henry classic v70

Citaat van: Ries van de Zilverschuit op 11-04-2016 10:07:21
Citaat van: henry classic v70 op 09-04-2016 22:07:16
Ik heb 4 kinderen, had een uniklapbankjes en de een-na-jongste heeft er tot zijn 14e naar alle tevredenheid gezeten (en was niet bepaald klein uitgevallen)

Die uniklapbank zat dus op de laadvloer bevestigd en als die 14-jarige daarop ging zitten, zat-ie niet klem tegen het dak? Het zitgedeelte zal zich dan zo'n 10 cm boven de laadvloer bevonden hebben. Net zo hoog als het zitgedeelte van de Römer-stoel dit ik nu gebruik. Maar mijn bijna-tienjarige zit dan wel klem, tenzij ze wat onderuit gaat zitten, maar dat vind ze niet comfortabel. Beenruimte houdt dan ook niet over.

Zat er wat schuin in, vond hij het lekkerste zitten... paar dikke kussens aan de zijkant en meneertje had zijn eigen lounche. De hoogte ging eigenlijk best goed, zat niet krap tegen het dak van de wagen (ja alleen als iemand zich helemaal uitrekt zal dat misschien kritiek worden)
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4