Het grote "Wie kent deze Volvo" topic 2016

Gestart door Miel850, 09-01-2016 10:59:35

Vorige topic - Volgende topic

lucass

Vanochtend op de A50 van nijmegen naar uden een rode 850 betrokken bij een ongeluk. Neus helemaal in de gort. T5 wielen en een dakspoiler, iemand van het forum?

V70R^2

Mijn rode 850 t5 vorig jaar verkocht aan iemand die daar woont/werkt, JX-RN-... T5 velgen dakspoiler en R bumper.

Dirk242

Vanmiddag op de A2, een V70 DOP. Het broertje van mijn oude zilvere V70, namelijk ook een XB-SR-..
We hebben een tijdje samen gereden (ik in de NN XC70).
Geen forumsticker, maar ik denk wel een bekende van hier.

Edit: het is de auto van Yannick.

V70geRwin

Vanochtend op de A9 -> A5 een matzwarte V70, lekker laag, kentekenplaathouder van garage uit Alkmaar lekker aan het duwen op de linkerbaan.

solidnmgn

Goede middag allemaal,

Iemand toevallig bekend met de volgende volvo

http://link.marktplaats.nl/m1074650114

Onze 850 is aan het afsterven en we zoeken iets anders om mee op vakantie te gaan.

Hopelijk kent iemand deze auto.

Groet jacco
Gekocht voor 350 euro echter nu al 50k op te teller zonder noemenswaardige kosten... Zelfs me vrouw roept.. de volgende word weer een Volvo

henry classic v70

Blijft altijd een gok natuurlijk... maar ja de vraagprijs is €750,= en je kunt bieden  :eusa_eh:
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Bart R

Let op: gegevens zijn van een V70 R
Kilometerstand van 460.000 ipv 278.000
Verkocht aan een stel jongens voor een vakantie....

Volgens mij klopt er geen hout van die advertentie.

Is voor mij 3x een reden om het niet te doen, al kan je je voor 750,- ook geen buil vallen.

V70geRwin

Citaat van: Bart R op 09-08-2016 15:57:39
Let op: gegevens zijn van een V70 R
Kilometerstand van 460.000 ipv 278.000
Verkocht aan een stel jongens voor een vakantie....

Volgens mij klopt er geen hout van die advertentie.

Is voor mij 3x een reden om het niet te doen, al kan je je voor 750,- ook geen buil vallen.

Hergebruik van advertentie gebeurt best vaak en het is op zijn minst een eerlijk verhaal.
AC doet het niet maar dat is een keuze...

Ga gewoon kijken en rijden!

solidnmgn

Ben al in gesprek met de beste man. Met inruil van onze oude blok ijzer + nieuwe APK op deze v70 mag ik hem voor 650 mee nemen. Nu krijg ik alleen net nieuwe foto's van hem toegezonden en daar zie ik dat er op het blok staat "Distributie vervangen bij 357:000 datum 26-3-2013".. zijn huidige stand is 460:000.. Naar mijn weten is de Riem dan eigenlijk al aan de beurt, toch?
Gekocht voor 350 euro echter nu al 50k op te teller zonder noemenswaardige kosten... Zelfs me vrouw roept.. de volgende word weer een Volvo

)()()sT

Sbv

kan je gelijk de riem vervangen. Brengt de 850 maar 100 euro op dan ?

solidnmgn

Citaat van: Sbv op 09-08-2016 17:52:32
kan je gelijk de riem vervangen. Brengt de 850 maar 100 euro op dan ?

hij vraagt 750 zonder nieuwe apk (apk loopt tot december)
hij vraagt met nieuwe vol jaar apk inclusief inruil 750
ik vroeg hem wat er allemaal moest gebeuren voor apk (nog geen antwoord)
bood hem nu 650 inclusief inruil en vol jaar apk.

Info omtrent onze 850 (Dirk kent hem)
Gescheurd vooruit
Homokineet rechtsvoor
Distributie riem moet weer
achterophanging bongt bij doorvering
kachelradiator kapot (nu omgelust)
Hemel laat los, zit vast met spijkers (niet lachen, vrouw was hem aan het schoonstomen, ja ze is blond)
rondom deuken, schaven en lichtelijk roest.
grootonderhoud onder de motorkap (op lpg heb ik 20sec nodig om naar de 100 te gaan)
lambda zonde defect.

al met al tijd voor iets nieuwers, maar wil eigenlijk de v70 met apk voor 500 - 550 mee hebben inclusief inruil en setje winterbanden.

Woont er toevallig iemand in de buurt die een kijkje zou kunnen nemen. ik moet er 100km voor heen rijden en 100 terug.

Sbv

Eerst maar eens kijken wat er gedaan wordt voor apk dan. Nu stelt dat geen bal voor. APK erop lukt altijd wel als je je connecties hebt.

Woon niet in de buurt, maar als je interesse hebt gewoon kijken en dan gelijk meenemen

solidnmgn

Citaat van: Sbv op 09-08-2016 18:06:39
Eerst maar eens kijken wat er gedaan wordt voor apk dan. Nu stelt dat geen bal voor. APK erop lukt altijd wel als je je connecties hebt.

Woon niet in de buurt, maar als je interesse hebt gewoon kijken en dan gelijk meenemen

Je bedoelt gewoon mee nemen zonder apk. en dan in December een afspraak maken met Dirk om de apk te doen en distributie gelijk mee te nemen. Dat kan natuurlijk ook.