Het grote "Wie kent deze Volvo" topic 2016

Gestart door Miel850, 09-01-2016 10:59:35

Vorige topic - Volgende topic

Miel850

Iemand bekend met deze C (of het bedrijf)? RDW geeft aan APK verlopen, advertentie zegt gekeurd. Neem straks sowieso even contact op, maar wat je al weet weet je al  8)

http://www.bertjansenautos.nl/occasion/104
Of ik getrouwd ben? Nee, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.

V70geRwin

Citaat van: Miel850 op 09-01-2016 10:59:35
Iemand bekend met deze C (of het bedrijf)? RDW geeft aan APK verlopen, advertentie zegt gekeurd. Neem straks sowieso even contact op, maar wat je al weet weet je al  8)

Beetje hoog op de poten maar ziet er netjes uit.
Check even de distributieriem, laatste beurt in juli 13 volgens boekje bij 229K.
Normaal moet de riem om de 120K en dus bij 240 maar de interval kan ook op 7 jaar zijn en daarom al eerder vervangen zijn.
Je kan broekhuis even bellen over de historie natuurlijk.

Sbv

laatste beurt volgens boekje ruim 2,5 jaar gelezen..... :eusa_think:

elianmars

Citaat van: V70geRwin op 09-01-2016 11:09:59
Citaat van: Miel850 op 09-01-2016 10:59:35

Beetje hoog op de poten maar ziet er netjes uit.
Check even de distributieriem, laatste beurt in juli 13 volgens boekje bij 229K.
Normaal moet de riem om de 120K en dus bij 240 maar de interval kan ook op 7 jaar zijn en daarom al eerder vervangen zijn.
Je kan broekhuis even bellen over de historie natuurlijk.

Interval 7 jaar? Ik dacht 10  :eusa_think:

Miel850

Brandend lampje is het servicelampje uiteraard.
Of ik getrouwd ben? Nee, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.

ErnstJan

Citaat van: ErnstJan op 30-12-2015 19:41:33
Wie kent deze 855 10 klepper, staat al een poosje te koop. Is hier ook al eens eerder voorbijgekomen, zonder resultaat  :eusa_doh:
http://ww3.autoscout24.nl/classified/281516352?asrc=st|as

Ben al langere tijd opzoek naar een volvo 855. Ben zelf wel technisch en heb het forum ook al door gelezen waar op te letten.
Maar misschien is er hier iemand die wat meer over deze auto weet.
Nou we zijn wezen kijken, maar de auto is echt geen 2250 waard. In de voorbumper zit een scheurtje en vol met krassen, zal dus gespoten moeten worden. Op de motorkap laat de blanke los, ook spuitwerk. Op de koffer zit inderdaad redelijke roestvorming onder de wisser. Daarbij is er veel condens in de auto en had hij de auto alvast warm gereden. Een warm gereden auto ben ik zelf helemaal geen fan van. Reed verder wel netjes, hij stond open voor een bod maar niet van 1000 euro dus maar geen bod uitgebracht.

gero

http://link.marktplaats.nl/m1004211174

Deze is te koop voor 1000,00 E., staat ook op het forum te koop.

Ewoud

Citaat van: ErnstJan op 09-01-2016 16:40:23
Wie kent deze 855 10 klepper, staat al een poosje te koop. Is hier ook al eens eerder voorbijgekomen, zonder resultaat  :eusa_doh:

Ben al langere tijd opzoek naar een volvo 855. Ben zelf wel technisch en heb het forum ook al door gelezen waar op te letten.
Nou we zijn wezen kijken, maar de auto is echt geen 2250 waard. In de voorbumper zit een scheurtje en vol met krassen, zal dus gespoten moeten worden. Op de motorkap laat de blanke los, ook spuitwerk. Op de koffer zit inderdaad redelijke roestvorming onder de wisser. Daarbij is er veel condens in de auto en had hij de auto alvast warm gereden. Een warm gereden auto ben ik zelf helemaal geen fan van. Reed verder wel netjes, hij stond open voor een bod maar niet van 1000 euro dus maar geen bod uitgebracht.

Ernst-Jan,

Erg jammer dat je het forum vol zet met leugens.

Laten we beginnen met je bovenstaande post. We zijn wezen kijken? Helemaal niet, jij zit in Koeweit aldus je vader, welke dus alleen is wezen kijken vandaag, zonder jou.

Tevens heeft je vader geen proefrit gemaakt, de motor is niet eens gestart toen hij er was. Dus hoezo: "reed verder wel netjes" ?

Daarnaast mis ik in jouw verhaal, de vermelding dat jij en je vader een duidelijk gebrek aan eerlijkheid, openheid en normale omgangsvormen hebben. De vragen die hij stelde sloegen werkelijk waar nergens op. Om nog maar te zwijgen over sommige van zijn reacties op mijn antwoorden. 

Verder is het ook vreemd dat ik je vragen per je mail netjes beantwoord en je dan zegt dat je er begrip voor hebt, maar vervolgens op het forum moet ik lezen dat je het maar een raar verhaal vind. Of vind jij dat normaal? Net zo normaal als het mij betichten van problemen verbergen?

Dat jij en je vader de Volvo in kwestie geen €2250,- waard vinden, snap ik. Jullie zoeken per slot van rekening een auto in concoursstaat, beter dan nieuw, voor minder dan €1000,- Dat dat niet gaat lukken komen jullie vanzelf achter...

1995 Volvo 854 TURBO

elianmars

Citaat van: Ewoud op 09-01-2016 19:44:13
Citaat van: ErnstJan op 09-01-2016 16:40:23
Wie kent deze 855 10 klepper, staat al een poosje te koop. Is hier ook al eens eerder voorbijgekomen, zonder resultaat  :eusa_doh:

Ernst-Jan,

Erg jammer dat je het forum vol zet met leugens.

Laten we beginnen met je bovenstaande post. We zijn wezen kijken? Helemaal niet, jij zit in Koeweit aldus je vader, welke dus alleen is wezen kijken vandaag, zonder jou.

Tevens heeft je vader geen proefrit gemaakt, de motor is niet eens gestart toen hij er was. Dus hoezo: "reed verder wel netjes" ?

Daarnaast mis ik in jouw verhaal, de vermelding dat jij en je vader een duidelijk gebrek aan eerlijkheid, openheid en normale omgangsvormen hebben. De vragen die hij stelde sloegen werkelijk waar nergens op. Om nog maar te zwijgen over sommige van zijn reacties op mijn antwoorden. 

Verder is het ook vreemd dat ik je vragen per je mail netjes beantwoord en je dan zegt dat je er begrip voor hebt, maar vervolgens op het forum moet ik lezen dat je het maar een raar verhaal vind. Of vind jij dat normaal? Net zo normaal als het mij betichten van problemen verbergen?

Dat jij en je vader de Volvo in kwestie geen €2250,- waard vinden, snap ik. Jullie zoeken per slot van rekening een auto in concoursstaat, beter dan nieuw, voor minder dan €1000,- Dat dat niet gaat lukken komen jullie vanzelf achter...

Heerlijk dit  ;D :eusa_clap:

Marc O.

Haha, mooi, zo valt er eentje door de mand zeg ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

risky147

;D ;D

Ik ken de auto en ook de verkoper
De auto is prima in orde en de kleur is goed en de optie`s zijn goed.

Ik vind het een mooie verschijning met zijn kleur en velgen.
Er zit wat cosmetisch werk aan om hem helemaal top te maken maar goed hij is ook ruim 20.

Over de prijs valt te twisten daar zal je mij niet over horen,maar dat is geen reden om de auto of verkoper hier op het forum in twijfel te trekken.

mvg
Volvo 850r 2.3 turbo estate  1994
Volvo 480 GT metalic zwart 1995
Volvo 66 en Daf 66
Opel Ascona B

hilko73

Ik vrees dat Ernst-Jan en zijn paps een communicatieprobleempje hebben ;D
't Is een soort van systeem! (© Buurman & Buurman)

cornelis-b

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

850RRemko

Mooi verwoord Ewoud, waarschijnlijk blijft het voor Ernst bij 3 berichten
1996 Volvo 850R 609
- ex 2007 Volvo S60 D5 204pk, 480nm-
- ex 1998 Volvo V70R awd-
- ex 1999 Volvo V70R awd LBP-
- ex 1995 Volvo 850 T-5R DOP-
- ex 1995 Volvo 850 T-5R BS-

maruska

wooooooot ! hahahahaa wat een mooie val-durch-die-mand