Haakjes rolgordijnen achterportieren

Gestart door Noot, 21-04-2016 14:12:09

Vorige topic - Volgende topic

V70geRwin

Intekenlijstje

Forumnaam            Aantal sets                Opmerking

1. volvobug                   2                        komt ze wel halen als het mag
2. T5-4life                      3
3.  Arjen850                  3
4. Maruska                    2(van2)           
5. SBV                           1                         Komt ze wel halen indien mogelijk
6. Vasquez                    3                        Kom ze ophalen
7. Ries van de Z'schuit  1                         Ook ophalen
8. Mathijs89                  2
9. Gerwin                      2                        Graag ophalen!

KIM

Citaat van: razorx op 18-09-2018 23:41:49
Goed, met jullie hulp ben ik zo ver dat ik een pilot kan starten!

De eerste vijf die nu hun naam invullen in dit topic stuur ik een twee paar raamgordijn hoekjes toe.

In ruil verwacht ik van jullie eerste gebruikers kritiek. Hoe kan het beter? Als ik dat kan maak ik de aanpassingen zoals ik jullie behoefte zie.
Zo krijg jij als eerste intekenaar een niet meer verkrijgbaar onderdeel voor je auto en help je me dat onderdeel te verbeteren. Het lijkt me leuk om te zien of dat als werkvorm ook echt werkt.

Als dat werkelijk zo is kunnen we met minimale kosten onderdelen maken die niet meer verkrijgbaar zijn. Voor beperkte oplage middels 3d printing, bij grotere interesse? Wie weet?! Misschien wel echte productie middels gegoten exemplaren. Het model hebben we dan alvast.

Lets give it a chance.
Ondertussen leren we van dit proces. Open source ftw!

Yits FTW!
Echt super dit initiatief!!!

razorx

Juich nog niet te vroeg lieve mensen. Dit is slechts een pilot voor de eerste vijf intekenaars zoals ik al aangaf. ;)
Pas na testen door die vijf weet ik of ze voldoen. Ik bestel nog geen grijs filament. Omdat ik nog niet weet of de haakjes voldoen. ;)

Ries van de Zilverschuit

Hoe dan ook, Yits: je weet nu hoe groot de behoefte is!
Volvo V70 2.5T lpi, 1997, mt, mystic silver
Toyota Previa 2.4 Linea Sol, 2002, mt, grayish blue

V70geRwin

Citaat van: razorx op 19-09-2018 14:07:04
Juich nog niet te vroeg lieve mensen. Dit is slechts een pilot voor de eerste vijf intekenaars zoals ik al aangaf. ;)
Pas na testen door die vijf weet ik of ze voldoen. Ik bestel nog geen grijs filament. Omdat ik nog niet weet of de haakjes voldoen. ;)

We hebben een groot vertrouwen in je hoor  ;D

jelmo86

Intekenlijstje

1. volvobug                   2                        komt ze wel halen als het mag
5. SBV                           1                         Komt ze wel halen indien mogelijk
10. Jelmer                   2
Clublid 85012049

razorx

Citaat van: V70geRwin op 19-09-2018 16:31:07
We hebben een groot vertrouwen in je hoor  ;D
De degelijkheid is in veel richtingen ronduit goed te noemen. Echter.. Ik zal mijn zorg toelichten.

Het object print ik laag op laag op zijn kant zoals je het op het plaatje ziet. Dat achterste ding is overigens een vork.

De treksterkte is hoog ik denk aan de kracht van links naar rechts of die van voor naar achter. Het kwetsbare zit hem in die op elkaar gestapelde laagjes van onder naar boven. Wat ik niet hoop mee te maken is dat mensen hun nieuwe haakje aan het oude nog goede materiaal vastschroeven en ze de boel daarmee splijten. Als voorzorg heb ik de printtemperatuur voor ABS wat hoger ingesteld (240 graden).

Dat is meteen ook de reden dat ik die pilot over vijf mensen laat lopen. Zo weet ik wat er in het veld zal gebeuren. :)

classicT5

Gewoon in een disclaimer in de envelop erbij stoppen Yits, dat je niet aansprakelijk bent voor gebreken, gevolg schade etc :) Voordat je het weet heb je een claimstichting achter je aan zitten.

Mooie vork euh, haakje

elianmars

V70geRwin

Citaat van: razorx op 19-09-2018 19:35:43
De degelijkheid is in veel richtingen ronduit goed te noemen. Echter.. Ik zal mijn zorg toelichten.

Het object print ik laag op laag op zijn kant zoals je het op het plaatje ziet. Dat achterste ding is overigens een vork.

De treksterkte is hoog ik denk aan de kracht van links naar rechts of die van voor naar achter. Het kwetsbare zit hem in die op elkaar gestapelde laagjes van onder naar boven. Wat ik niet hoop mee te maken is dat mensen hun nieuwe haakje aan het oude nog goede materiaal vastschroeven en ze de boel daarmee splijten. Als voorzorg heb ik de printtemperatuur voor ABS wat hoger ingesteld (240 graden).

Dat is meteen ook de reden dat ik die pilot over vijf mensen laat lopen. Zo weet ik wat er in het veld zal gebeuren. :)

Zodra zorgen geadresseerd zijn worden het onderzoekspunten, goed bezig Yits  ;D

En pas op met die vork, die kunnen lelijk uit de hoek komen.

Noot

Zeer mooi initiatief dit!! Ik doe zeker mee.

11. Noot                       2

kevinwalter

11. Noot                       2
12. kevinwalter             2
S80 V8 2006, EX-VCNL Directie auto.
V70R Handbak 2004
V60 CC 2020

razorx

Nogmaals lieve mensen. Zoals eerder gezegd, dit is een pilot. De intekening is beperkt tot de eerste vijf mensen. Pas als het product voldoet aan de eisen van die vijf ga ik er mee verder en komt er een nieuwe lijst. ;)

1. volvobug                   2                       
2. T5-4life                     3
3. Arjen850                  3
5. SBV                          1
Jullie allen zijn van harte welkom! En per post kan natuurlijk ook.

Echt het moet eerst goed zijn een pilot van vijf is hier precies goed voor. Even geduld. ;)

Paulvdberg

Krijg vandaag een set binnen met hele haakjes:D
Heb dan ook 2 sets met kapotte haakjes.
Bij 1 set wel zelf haakjes aan gemaakt van dun blik, moet zeggen dat werkt prima..

850 T5 Freak

Als ze door de test komen houd ik me ook nog steeds aanbevolen  :D
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica