v70 bj1999 speakers in achterdeuren

Gestart door erikm, 31-03-2005 10:24:10

Vorige topic - Volgende topic

erikm

Hoi Mensen,

Het volgende vond ik niet op het forum dus hier mijn vraag.

Met de vakantie in het vooruitzicht zou het fijn zijn als we de K3, Kabouter Plop en Jip en Janneke cds alleen achterin zouden kunnen laten horen  ;)

Nou zitten er wel twee roostertjes in de achterportieren, maar daar zit helaas nog niks achter.

Mijn vragen:
- welk type speakers moet ik hiervoor gebruiken? (radio = Sc805)
- Hoe zit het met de bedrading? Is die al standaard aanwezig of moet je die zelf erin knutselen?
- de sc805 is geloof ik een vier speaker systeem. Maar zijn er nog meer plekken waar je speakers kan verstoppen? Ik zie nl. in de achterstijlen ook van die roostertjes zitten.

Bij voorbaat....

ErikM

Luc

Als dat bij een V70 hetzelfde zit als bij een 850, dan horen daar 14,6 mm speakers achter... en die vind je niet zomaar, ik dacht dat het een Volvo-only maat was (normale speakers zijn 10, 13, 16 cm enzovoorts). Maar bij Conrad.nl kwam ik er laatst een stel tegen.
Verder zijn er ook adapterringen te krijgen, waarmee je toch 16 cm's in het achterportier kunt monteren.
Bedrading is vrijwel altijd aanwezig, vind ik een van de sterke punten van Volvo.
Kun je ook niks verkeerd aan doen, is gewoon een breed, en een smal stekkertje.
Als er geen geluid uit komt na aansluiten, zijn de kabels waarschijnlijk niet aangesloten op je Sc805, dan moet je die er ff uittrekken en in de ruimte erachter kijken, of voelen. De kabels zijn er hoogstwaarschijnlijk wel, maar de grote truc is soms om ze ook te vinden...
Toyota Auris TS, Renault 19 Cabriolet