warme ecc unit

Gestart door Wimpelman, 21-05-2016 21:19:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wimpelman

Dag  mannen, vrouwen,

Ik heb net 2 wk mijn nieuwe' v70. Rijdt prima, nog geen echte problemen.
Behalve dan wat details:
- de ecc unit wordt warm aan de oppervlakte, vooral rondom de linker en midden knop. Enig id wat dit is?
- de automaat wijst niet meer de juiste stand aan. Het aanwijzertje is afbroken. Bij het demonteren raakte ik ook nog eens het plastiekje kwijt, waarop de nummering staat. Suf he? vast weggesprongen oid, niet meer te vinden. Iemand en id waar ik een complete bediening kan vinden?
- de koplampen blijven ook in de 0 stand branden (met contactslot aan). Bij mijn vorige 850 was dit niet het geval, ik ga ervan uit dat dit een storing is. Iemand bekend met deze storing?

Verder loopt het lekker. Nu 1600 km weg, nog een problemen. Gauw gas er in. PS, gem nu 1 op 12!

classicT5

Automaathouder ed, je kunt een oproep doen in gevraagd. Mannen met vaak onderdelen zijn arjen850 en mario850.

Licht, zit in je schakelaar klein schroefje, die omdraaien het staat uit.

volvobug

ECC unit wordt bij mij ook warm, al 19 jaar  ;). Kan hij blijkbaar oud mee worden.

Koplampen in 0 stand aan of uit is een instelling, je kunt die mits in voorzien in de lichtschakelaar zelf aanpassen. In een hoekje zit een klein stelschroefje daarvoor. Niet alle modellen van Volvo hebben deze mogelijkheid meen ik.
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

Wimpelman

Zeer bedankt mannen. Antwoorden waar ik gelijk wat mee kan.

Thanks