Spuiten remklauwen

Gestart door bart, 03-04-2005 14:36:11

Vorige topic - Volgende topic

Jack v

Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

cas

te bling... meer mat..

zoiets.

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Jack v

Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Martijnc70t5

Gewoon een busje zwart  en een potje geel en een penseel :)

elianmars

Nu nog een vastere hand  :eusa_whistle: ;D

Martijnc70t5

haha knippen plakken verven is nooit mn sterkste kant geweest op school :P

rpakuypers

Gisteren even de velgen van voor naar achteren gedaan waarmee de beste banden weer op de aandrijvende as zitten en dat rijdt toch een stuk prettiger. Meteen ook maar even de klauwen van een kleurtje voorzien :

Groet,
Roger

Jans Duiven

Citaat van: rpakuypers op 16-05-2011 10:06:08
Gisteren even de velgen van voor naar achteren gedaan waarmee de beste banden weer op de aandrijvende as zitten en dat rijdt toch een stuk prettiger. Meteen ook maar even de klauwen van een kleurtje voorzien :

http://www.familiekuypers.nl/images/stories/IMAG0134.jpg

Groet,
Roger

Zelf weten, maar als je last krijgt van aquaplaning op je voorwielen, wat denk je dan dat er al een tijdje gaande is aan de achterzijde?  :evil:

Hans

rpakuypers

Citaat van: Hans Duiven op 16-05-2011 11:02:04
Citaat van: rpakuypers op 16-05-2011 10:06:08

http://www.familiekuypers.nl/images/stories/IMAG0134.jpg

Groet,
Roger

Zelf weten, maar als je last krijgt van aquaplaning op je voorwielen, wat denk je dan dat er al een tijdje gaande is aan de achterzijde?  :evil:

Hans

Tot nu toe heb ik altijd de beste banden op de aandrijvende as gehad en in de afgelopen 12 jaar is me dat prima bevallen. Binnenkort gaan er toch 4 nieuwe banden op want deze (voorbanden) gaan al naar "aandachtspunt" en op de vooras trok de wagen aardig 1 kant op. Nu rijdt hij weer lekker rechtdoor.

Groet,
Roger

rpakuypers

Afgelopen zondag maar liefst 3 maal in dezelfde enorme regenbui terecht gekomen en ik rij nog steeds met de beste banden op de aandrijvende as. Ondanks het feit dat ik best wel last had van de plassen en spoorvorming op de weg tussen Wolvega en Oosterwolde (de Uniroyals zijn na 53.000 de eerste slijtagenokjes genaderd) bleef de 850 bestuurbaar en zie ik dus nog steeds niet in om de zaak te veranderen .............. en de remklauwen van de 850 even lekker met de kwast vuurrood gemaakt  :P

Groet,
Roger

UserID6342

Zou het toch veranderen Roger als ik jou was.  Je hoeft maar 1x een goede aquaplanning te hebben meegemaakt om te weten wat iedereen bedoeld en waar iedereen je ook voor waarschuwt.  

Eigenlijk, om eerlijk te zijn, wil je dit niet meemaken...  Je auto is compleet onbestuurbaar als de kont uitbreekt door de aquaplanning en de gevolgen zijn niet te overzien.  Dit wil je niet hebben als solo-bestuurder maar al helemaal niet als er kindjes in de auto zitten.

Dit is echt geen sinecure (zei hij die het helaas een 2 tal keren zelf ervaren heeft met zowel een voorwielaandrijver (niet met een 850) en achterwielaandrijver) en wat gewoon 2 auto's heeft gekost en een hoop materiële schade.

Edit: typo's

KIM

Arjen850 en ik hebben ooit het bewijs geleverd op de rijtraining in Meppel.

arjenT5R

Citaat van: KIM op 04-07-2012 07:57:15
Arjen850 en ik hebben ooit het bewijs geleverd op de rijtraining in Meppel.

Bij mij ging het ook best  ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

rogerV701998

Citaat van: Dirk342 op 04-07-2012 07:47:54
Zou het toch veranderen Roger als ik jou was.  Je hoeft maar 1x een goede aquaplanning te hebben meegemaakt om te weten wat iedereen bedoeld en waar iedereen je ook voor waarschuwt. 

Eigenlijk, om eerlijk te zijn, wil je dit niet meemaken...  Je auto is compleet onbestuurbaar als de kont uitbreekt door de aquaplanning en de gevolgen zijn niet te overzien.  Dit wil je niet hebben als solo-bestuurder maar al helemaal niet als er kindjes in de auto zitten.

Dit is echt geen sinecure (zei hij die het helaas een 2 tal keren zelf ervaren heeft met zowel een voorwielaandrijver (niet met een 850) en achterwielaandrijver) en wat gewoon 2 auto's heeft gekost en een hoop materiële schade.

Mee eens. Onlangs 4 banden vervangen terwijl alleen de voorbanden aan vervanging toe waren. Achterbanden hadden nog ruim voldoende profiel, waren 4 jaar oud en toch vervangen.

Heb ook onlangs een slipcursus gevolgd. Ik was overtuigd. ;D

volvobug

Citaat van: Dirk342 op 04-07-2012 07:47:54
Zou het toch veranderen Roger als ik jou was.  Je hoeft maar 1x een goede aquaplanning te hebben meegemaakt om te weten wat iedereen bedoeld en waar iedereen je ook voor waarschuwt.  

Eigenlijk, om eerlijk te zijn, wil je dit niet meemaken...  Je auto is compleet onbestuurbaar als de kont uitbreekt door de aquaplanning en de gevolgen zijn niet te overzien.  Dit wil je niet hebben als solo-bestuurder maar al helemaal niet als er kindjes in de auto zitten.

mee eens. Resulteerde in een total lossje  met een 205 gti  :(
Handtekening? 85011806 en Saffronie.