Petitie stamcel onderzoek.

Gestart door peteRRR, 19-07-2016 12:56:22

Vorige topic - Volgende topic

peteRRR

Ondersteun dit onderzoek als je interesse hebt,...er zijn nog handtekeningen nodig.

http://www.omroepbrabant.nl/?news/252242582/MS-patient+Boaz+strijdt+voor+revolutionaire+behandeling+in+Nederland.aspx

In no time kan je dit onderzoek ondersteunen,...http://opdebeen.nl/teken-petitie/

Voor de Goedheid
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

henry classic v70

620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

RoelNL

V70 2.5 lpg 386dkm my 98 mei  10 tot dec 11 sold
V70R AWD 224dkm my 98 dec 11 tot jan 2022 sold
855 DOP T5R 241dkm (+128XXX) my 95 20-2-2014 Sold 4-2017
Honda VFR 800 Vtec my'14 owner since 2018
Honda VFR 750 my'86 owner since 2019
V70 2.5t summon 145dkm owner since 8-2023

UserID6342

peteRRR

Top mensen,...alles is denk ik welkom in deze.

Groet

UserID6342

Vind het ronduit schandalig dat mensen hiervoor naar andere landen moeten, terwijl het hier ook kan ???  Jofel weer die gezondheidszorg :(

cornelis-b

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

peteRRR

Tis allemaal in ontwikkeling Dirk en als de resultaten worden geboekt elders en met zulke mensen die zich er voor inzetten
wat geweldig is gaat er op een gegeven moment wel een lampje branden.

Heb zelf iemand gekend die een heel duur medicijn nodig had en gelukkig wordt toe gediend,..maar dat was niet voor iedereen
met het budged wat ze ter beschikking hebben/hadden.

Alle verbetering in deze richting is goed.

Groet

UserID6342

Helemaal mee eens Peter !  Was hetzelfde als toentertijd met een experimenteel medicijn voor ALS, was in den beginne alleen in Amerika verkrijgbaar en later ook in Hamburg.  Een behoorlijk aantal mensen hebben hierdoor hun leven kunnen verlengen (ALS is uiteindelijk dodelijk).  Na deze, in mijn ogen, positieve testperiode is het medicijn alleen nog daar verkrijgbaar en is Nederland weer eens niet thuis....

Hetzelfde als bepaalde medicijnen tegen kanker, kosten max 3 euro per pil.  Het ontwerp / concept is overgekocht door een bekende medicijnenfabrikant en nu kosten dezelfde pillen ineens 10 rooien per stuk !!  En word gewoon geaccepteerd door die zooi die ziekenfonds en dergelijke heet ???