Cyriel stelt zich voor

Gestart door jacks-volvo, 24-05-2016 00:00:00

Vorige topic - Volgende topic

jacks-volvo

Hallo Allemaal,

Ik ben Cyriel 26 jaar en woonachtig in heerhugowaard.

Zn 2 jaar geleden ben ik besmet geraakt met het volvo virus.

Door toen der tijd een v70 classic 2.5T awd te kopen, wat overgens best een miskoop bleek toch blijven hangen bij volvo.

Omdat het zn heerlijk geluid maakt die 5 cilinders ;D

Toen overgestapt naar een v70n gt t5 wat ook weer wat problemen gaf met de automaat, helaas een bekend verhaal.

Daarna een hele mooi 850R handgeschakeld gekocht maar helaas ontzettend veel problemen met de versnellingsbak ondervonden.

Ook gaf de 850R mij niet het gevoel wat ik er van verwacht had, helaas door anderen omstandigheden toen ook moeten verkopen.

Nu sinds een klein poosje in het bezit van een s60 2001 t5.

joeryvaneck

Hoi Welkom. Dat is een heel lijstje. We zijn hier altijd gek op foto's. Natuurlijk van de daily maar helemaal van de 850R ;)

FGG

Welkom op 't Forum, Cyriel.

Wel bijzonder dat we je hier niet hebben gezien tijdens je V70- en 850-periode, maar nu wel met de S60. ;D

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

jacks-volvo

Hierbij wat foto's van de R

Ik heb geen idee waarom ik me niet eerder heb aangemeld :eusa_wall:

Foto's van de S60 heb ik nog niet gemaakt.

Helaas, krijg het niet voor elkaar de foto's hier te plaatsen.

Leffe850

http://nl.tinypic.com/

via tinypic. dan kan je bij "bladeren" je foto kiezen, dan je formaat in dat kadertje aanklikken bij 15" en dan "upload".

Leffe850

En nadat je op "upload hebt gedrukt, verschijnen er verschillende links. je moet die link waar bijstaat "forums en online platforms" kopiƫren en plakken ik je bericht hier op het forum :-)

jacks-volvo