"gewone 850..........."?

Gestart door banaan, 05-04-2005 14:38:27

Vorige topic - Volgende topic

banaan

Zijn er op het forum ook trotse bezitters van een ordinaire 850 GLT........?
Dus zonder T of 5 of T5R zoals ik? Ook die GLT loopt als een naaimachine en is snel, heb toch af en toe het idee dat je er niet geheel bij hoort met zo,n gewone roffel!

:-\

Reitse

O? je hoort er zéker bij met een GLT, GLE of wat voor andere turboloze uitvoering dan ook!

JCviggen

tuurlijk hoor je erbij *group hug* ;D ;)

Op de elandrun waren ook hééél veel niet-turbos hoor. En ze klinken nog wat beter ook dan de turbomodellen ;)
Stage eleventy by backyard tuning

Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

Walter

sterker nog, ik heb een roffel met een huiveringwekkende 126 Arabische volbloedjes die staan de trappelen onder de kap. En brullen dat ie doet :-)

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

banaan

Ik zie het al.......................al die VOLVO gasten zijn knettergek! :
:P

mehn

Citaat van: banaan op 05-04-2005 15:28:10

:-* :-* :-*

;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Erik_M.

Citaat van: JCviggen op 05-04-2005 14:39:59
tuurlijk hoor je erbij
Op de elandrun waren ook hééél veel niet-turbos hoor. En ze klinken nog wat beter ook dan de turbomodellen ;)

Er was op Lelystad zelfs een lady die met haar turboloze 850 GLT vaak sneller was dan een aantal 850's met (gechipte) Turbo, ik bedoel maar....   8) 8)

gRoet
eRik

JCviggen

Citaat van: Erik_M. op 05-04-2005 16:02:27
Er was op Lelystad zelfs een lady die met haar turboloze 850 GLT vaak sneller was dan een aantal 850's met (gechipte) Turbo, ik bedoel maar....   8) 8)

hehe ;)

Ze wist ook van geen ophouden, denk dat ze zo ongeveer constant op de baan was :D ronde of 15 zal ze toch zeker wel hebben gedaan?
Ik heb het na 2 ronden voor bekeken gehouden, op dat circuit maakte vermogen overigens weinig uit (wat ook werd bewezen door Marc in de groene T-5R die niet eens gechipt was en toch héél dicht bij de tijden van de Swededemon zat)

Ingrid

Citaat van: JCviggen op 05-04-2005 16:23:06
Ze wist ook van geen ophouden, denk dat ze zo ongeveer constant op de baan was :D ronde of 15 zal ze toch zeker wel hebben gedaan?

Yep, had de smaak te pakken, denk dat het wel 20 ronden waren. Enne die GLT geen krimp he, gewoon maar doorjakkeren.
Volvo is a girls best friend...

JCviggen

mooi geluidje ook!!!! :) hij had er zin in ;)

M a r c

Citaat van: JCviggen op 05-04-2005 16:23:06
Ik heb het na 2 ronden voor bekeken gehouden, op dat circuit maakte vermogen overigens weinig uit (wat ook werd bewezen door Marc in de groene T-5R die niet eens gechipt was en toch héél dicht bij de tijden van de Swededemon zat)

Auto van Marc is wél gechipt en voorzien van een 3" Dp en Ferrita catback...... Maar het komt toch het meeste op stuurmanskunst en wegligging aan.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Walter

Citaat van: banaan op 05-04-2005 15:28:10
:P

Ikke??? ::)

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

toycar

8)
Ik ben gek op mijn turboloze GLT en z'n lekkere roffel. Ik ben net nog niet zo ver dat ik al die 170 paarden een eigen naam geef, maar ik koester ze wel hoor...

LekkeRRRR

Maar zou die er maandag ook weer mee naar zijn werk zijn gereden?

;)/jan

thuur

En ook hier een apetrotse bezitter van een heuse GLE! 8)

Zelfs een ex-belg en het eerste model Estate. Ik denk dat je geen 2e GLE met 20 kleppen gaat aantreffen zo ;D

Nathuurlijk nog het e.e.a. te doen eraan (tis geen nieuwe auto), maar de phoenix-lijnen zijn al zichtbaar tussen het as ;)

Gr 8)