Masitaly President velgen => waar en hoe duur?

Gestart door Taranis, 05-04-2005 21:23:00

Vorige topic - Volgende topic

HaRdCoRe-WeZ

Citaat van: Turbobiker op 10-05-2005 22:16:18
Citaat van: HaRdCoRe-WeZ op 18-04-2005 20:26:21
200 pleuro per velg is niet echt abnormaal toch? Of wel voor deze specifieke velg? Letten jullie btw ook nog op het gewicht van de velg of niet?

200 euro lijkt me zeer redelijk inderdaad

En op gewicht letten? Ik zou wel willen, maar voor de 850 zijn niet zo heel veel mooie velgen te krijgen en echte lichtgewicht (die ik dan ook nog eens mooi zou vinden) zijn echt niet te krijgen.

Maar een velg is niet specifiek voor 1 model auto. Je moet denk ik eerst eens kijken wat je wilt. Wil je gewoon nette strakke wielen hebben, en maakt het benzineverbruik, weggedrag en langere remweg niet uit, dan gewoon kopen wat je mooi vindt. Wil je toch vlot zijn, hou je van bochten nemen etc., dan is het misschien wel zo wijs om een velg te nemen die een stuk lichter is, maar misschien iets minder mooi. Er is heus wel wat te vinden, en ja, mooie, lichte en goede velgen zijn idd duur.

M a r c

Citaat van: Peth©oni op 10-05-2005 19:25:09
Citaat van: Ludo op 10-05-2005 18:26:17
Reitse, een adres geven op de vraag waar de velgen te koop zijn is geen handel.
Taranis: zoek op de site van European Tuning.

Hij bericht toch zelf ook mee !!!!

Nou en?? Ik zeg toch niet dat die velgen bij mij gekocht kunnen worden.... Tis maar net van wie je wel wat kunt hebben natuurlijk, een beetje random moderaten noemen ze dat, of eerder naar persoonlijke voorkeur  :-\  Ik heb al eerder zelfs mijn www-adres weggehaald uit mijn 'handtekening' en nu is het nog niet goed? Ik geef alleen maar aan dat die 200 euro per velg té duur is. Gewoon een goedbedoelt advies!
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Reitse

Discussie over te koop is al eerder geweest.

Oplossing was, is en blijft nog steeds Volvomarktplaats!
Of Volvo-forum.nl.