Nieuw hier !

Gestart door Dazzle, 21-07-2019 16:27:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dazzle

Goedemiddag,

Na veel meegegluurd te hebben op t forum toch maar even voorstellen.
Hoewel er al een paar volvo's de revue zijn gepasseerd (oa.  340, C30 en V50, en ja, die voelen toch ook als Volvo :eusa_whistle:) nu sinds 2 maanden een V70 2.5T uit '97 in bezit.  Ben helemaal hooked.  Auto heeft best wat liefde nodig, maar dat komt goed. Intussen al wat dingetjes eraan gedaan ( meer meekijken want 2 linkerhandjes), zoals vervangen van bougies, LMM, bobine ( dank Menno), gasklephuis wat gecleaned, her en der wat vacuumslangetjes er beter op gezet ( bij sommige zat er niet eens een klemmetje op). Even wat gedoe gehad met de wastegate actuator ( stond bijna geen druk op, dus klepje ging bijna niet open), maar das gefixt.  Hij rijdt nu al zoveel beter dan eerst. Binnenkort vakantie, dus dan staan de vacuumslangen en carterventilatie vervangen op t programma. Startmotor is af en toe hoorbaar ( krans blijft soms hangen), dus die nemen we dan gelijk mee. Mooi forum dit. Er is zoveel op te vinden, compleet met hele foto-collecties...... :eusa_dance:

Groeten uit Boz
Ronald

marc-850

Welkom hier!

Ziet er uit als een héle nette auto..  :eusa_clap:

Met een achterklepspoiler en gedegen onderhoud kun je hier nog veel plezier aan beleven. Wat heeft-ie gelopen?

Dazzle

Thx....

Op dit moment tikt ie de 329k aan......
Ja, achterklepspoiler zou m zeker niet misstaan. Ik zal mijn ogen openhouden en kijken wat er te krijgen is :eusa_shifty:

Op motorkap en dak laat de blanke lak een beetje los, maar goed..... Eerst motorisch helemaal naar mijn zin krijgen.
Rest volgt vanzelf.  Ook wil ik op termijn langs Schutten gaan ( wel gewoon voor een standaard chip, want de horrorverhalen zijn niet vd lucht....).

Menno3274

Ziet er goed uit :D. Veel plezier met het opknappen en mooi dat de bobine zijn ding doet.

V70geRwin

Welkom, mooie wagen  :eusa_clap: