1 achterremblok verloren onder het rijden.

Gestart door gero, 24-06-2016 12:06:58

Vorige topic - Volgende topic

UserID6342

Het is GEEN borgveer Audy !!  De veer is er alleen maar tegen het rammelen van de blokken en het iets terugdrukken van de blokken van de remschijf af als je de rem loslaat....  Net wat de anderen al zeggen.

Wat wel kan, heb het zelf ooit eens een keer meegemaakt met een setje nieuwe imitatiepennen van Delphi, dat de borging van de pennen eigenlijk te klein is en daardoor te slap in de remklauw valt.  Dan kunnen ze er idd uitlopen, maar als jij goed passende borgpennen hebt gebruikt, kan dit eigenlijk niet gebeuren.

gero

Ok , Dirk, dan snapt ik er helemaal niks meer van, want het was allemaal ATE onderdelen, die ik besteld had in Duitsland.

Deze nieuwe 4 borgpennen + 2 clips heb ik bij de dealer gehaald, 1 setje kost 20 E.

626Ronin

kan het niet zijn dat de gaten waar de kogelvormige borgringen ìn vallen te ruim werden (of juist niet diep genoeg meer) door roesten? nu we het er over hebben staat mij ineens bij dat mijn nieuwe pennen ook niet helemaal verzonken.. :eusa_shifty:
00' Moondust metallic V70 classic, 140 pk, nieuwe Vogels VSI installatie bij 242K, verkocht bij 359K.