Draagarmen 850 2.5 TDI

Gestart door Leffe850, 30-06-2016 16:14:33

Vorige topic - Volgende topic

Leffe850

Zoals jullie al weten doen de koplampwissers het heel erg goed, maar ik moet nog één ding voltooien voordat de wagen naar de kleuring (rdw) kan gaan. E

Want mijn 850 heeft last van rederijk veel speling op de beide onderste draagarmen, en om precies te zijn heeft hij speling op de fuseekogels.

En omdat het bij mij geen apparte fuseekogels zijn, maar samen hangt aan de onderste draagarm en dus een stuk is, vind ik het hier in belgie niet tweedehands.

Heeft er iemand nog mooie onderste draagarmen liggen voor een 850 2.5 TDI? dus waar de fuseekogels uit een stuk bestaan met de draagarm.

Hopelijk heeft hier een van jullie er eentje liggen, wan ik kan er niet an geraken, en heb gaan horen voor nieuwe. maar aangezien ik nog student ben vind ik het duur en ook stom geld om nieuwe te kopen.

Dus als er iamand 2 onderste draagarmen heeft liggen voor mijn tdi, dan hoor ik het graag! want dat is het laatste dat ik nog nodig heb voor de keuring.

Alvast bedankt allemaal!!! :-)

elianmars

Is het niet 'verstandiger' om, als het om het geld gaat, twee goedkope imitatie draagarmen te monteren? Die zullen niet zo lang meegaan als origineel, maar met gebruikte weet je ook niet hoe lang je er nog mee kunt doen.

Een voorbeeld: KLIK

Leffe850

Opzich maakt het niet zo veel uit voor mij. maar aangezien ik niet te veel geld wil uitgeven, omdat ik aan het sparen ben voor een volvo 444 of een 544, is het mijn even gelijk of het nu een occasie onderdeel is of een imitatie.

Maar aangezien we hier het heel veel mensen op dit furum zitten die deze 850'ers met veel liefde behandelen en er ook veel kennis van hebben natuurlijk; En miss heeft er iemand hier deze tweedehands liggen. Zou natuurlijk hendig zijn, en dan leer ik gelijk ook diegene kennen die mijn het onderdeel verkoopt ! Dus probeer ik het eerst via deze weg.

Leffe850

maar het is wel een handige site. en het is idd wel zo dat imitatieonderdelen snaller verslijten, maar heeft dat geen nadeel tijdens het rijden. Is zo een imitatieonderdeel wel veilig?

Anders is zo een imitatieonderdeel wel een optie!

henry classic v70

Neem de Meyles HD gaan toch redelijk lang mee en zijn goed betaalbaar
Duitse ebay staan ze vaak
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Leffe850

Bedankt voor jullie suggesties... en... jaja.. ik heb er gevonden!!! Maandag kan ik ze al gaan halen.
Ze kosten 40euries per stuk. dus al bij al valt dat nogal reuze mee he  !! :-)

Daarna nog een cardan hoes vervangen, en is hij weer helemaal klaar voor de keuring!!! :-) :-) :-)

Sbv

zijn het wel Meyle HD dan ? die zijn dacht ik rond de 90 euro per stuk uit mijn hoofd. as hoes vervangen is leuk klusjes. Veel klieder plezier

Leffe850

De draagarmen steken er beide onder en idd, het was een leuk maar lekker vettig klusje, zo die cardanhoezen vervangen... amai... haha ik zag er letterlijk groen van ! :-)