Aangenaam: stuuraandeverkeerdekant met een V70 2.4!

Gestart door stuuraandeverkeerdekant, 10-07-2016 10:48:26

Vorige topic - Volgende topic

Bohmsje

Mooie v70! Ziet er netjes uit! Interieur ook netjes?

Als ik over een hobbelige weg rij, hoor ik het ook rechtsvoor wat klapperen. beetje hoge toon. Wellicht een stabilisator stang?
En, wat jij beschrijft, als je het stuur helemaal naar links doet dat hij begint te schuren, komt mij ook bekend voor. Is dit ook met een soort "knik" geluid?

Ik houd dit topic in de gaten :D :D kan ik ook van leren:)!

classicT5

Probeer ook eens met de zoekfunctie, vaak kun je dan howto tegenkomen, identieke symptonen met analyses etc. Voorkom je wiel opnieuw uit vinden.

Enige uitdaging, zoekfunctie is nogal basic ;)

stuuraandeverkeerdekant

Citaat van: Bohmsje op 15-07-2016 18:56:30
Mooie v70! Ziet er netjes uit! Interieur ook netjes?

Als ik over een hobbelige weg rij, hoor ik het ook rechtsvoor wat klapperen. beetje hoge toon. Wellicht een stabilisator stang?
En, wat jij beschrijft, als je het stuur helemaal naar links doet dat hij begint te schuren, komt mij ook bekend voor. Is dit ook met een soort "knik" geluid?

Ik houd dit topic in de gaten :D :D kan ik ook van leren:)!

Thanks! Interieur is ook netjes. Niet zo chique als dat van jou, maar wel goed verzorgd  :) Zal binnenkort ook wat fotootjes van maken. Maar dan moet ik eerst even opruimen want nu heb ik er een beetje een troepje van gemaakt  :eusa_shifty:

Wanneer ik het stuur helemaal naar rechts draai heb ik geeft de auto geen 'knik'. Het schuurt vooral. Hoewel hij laatst ook een behoorlijk luid geluid gaf, maar omdat t maar 1 keer was en t zo snel weer weg was kan ik het niet zo goed beschrijven....

Ik ben er trouwens achtergekomen dat bij mij de ashoes van het rechtervoorwiel los zit. Ben nu ook een blog begonnnen waar ik al mijn beginnersfouten en ontdekkingen opzet: http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,81418.0.html Daar staan ook wat fotootjes van de ashoes. Hoe zien die van jou eruit?
Amateur by life, expert when I'll die...    Bloggie? hierzo!

stuuraandeverkeerdekant

Citaat van: classicT5 op 15-07-2016 19:17:13
Enige uitdaging, zoekfunctie is nogal basic ;)
Daar ben ik achtergekomen ja. Een beetje een grabbelton waar je af en toe iets heel moois uit haalt, maar soms ook totaal niet vindt wat je zoekt. Maar ik blijf proberen!
Amateur by life, expert when I'll die...    Bloggie? hierzo!

classicT5

Stuuruitslagbegrenzers beetje kopervet opsmeren. Kan ook een oorzaak zijn en is erg makkelijk om eerst te proberen.