Eveline in een échte auto!

Gestart door Eveline, 07-04-2005 16:50:30

Vorige topic - Volgende topic

Eveline

Hoi!

Nog 6800km te gaan in een Peus 307 Break van de baas, dan is het tijd voor het échte werk... Kan niet wachten! Ik heb een 850 gekocht met die heerlijke 2.5 TDI motor, dat wordt fijn scheuren. Hij staat nu nog bij de Volvo-dealer in Amersfoort, daar wordt hij even opgelapt door mijn broer (tje, maar dat mag ik niet meer zeggen). De foto's laten dus ook nog even op zich wachten. Het begint al lekker trouwens, vannacht is er een knipperlicht van MIJN Volvo gejat ??? Laten we hopen dat dit geen voorbode is voor meer ellende. Aan de auto kan het niet liggen, toch??

Walter

Daar kan het zeker niet aan liggen  ;D Welkom in ons midden, weer een dieseltje. Agnetha krijgt veel vriendjes zo (voor als je het niet wist, Agnetha is de paarse TDI van Boba Fett).

Ik hoop dat je veel plezier aan de auto gaat beleven. Heeft ie al veel km's gereden?

Overweeg ook eens lidmaatschap van de 850 club, daar hebben we al meer vrouwelijke Roffelaars

Walter

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Keesjan

Welkom Eveline,

Veel plezier met je aanwinst!! Volgens mij ben je al bekend met het "roffel-gebeuren" als ik zo je site bekijk...
Leuke filmpjes !!

mehn

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Emiel

Dag zus(je), welkom en morgen heb je een mooi nieuw knipperlichtje ::)

Emiel.... 8)

)()()sT

Citaat van: mehn op 07-04-2005 18:26:12
Hé, Eveline van Joost  ;)

Uuuuuuuuuhmmmm  ::) ::)

;D (it wasn't me)

Welkom trouwens Eveline!!!!

Groetjes

The Saint

Hoi Eveline, welkom op het forum, en gefeliciteerd met je nieuwe auto.

Je zou toch bijna denken dat de dief van je knipperlicht ook een Volvo rijder moet zijn  :'(

The Saint, die zich afvraagt of jouw broer zo langzaam werkt, of jij zoveel kilometers rijdt...
No shirt no shoes, no pinball

Volvo85

Die knipperlochten worden inderdaad veel gestolen. Is bij mij vorige 850 zeker al 3 keer gebeurd. En ze kosten niet niks.

Volvo85

Geweldige auto's hoor die 850's, gefeliciteerd!

Turbobiker

Citaat van: Eveline op 07-04-2005 16:50:30
Het begint al lekker trouwens, vannacht is er een knipperlicht van MIJN Volvo gejat ??? Laten we hopen dat dit geen voorbode is voor meer ellende. Aan de auto kan het niet liggen, toch??

Welkom Eveline. De rest van de familie is blijkbaar al wereldberoemd op dit forum. Dat moet ik allemaal nog even doorkrijgen. Maar goed, Volvo-gekke families kunnen niet anders dan goede families zijn ;D

En natuurlijk ligt het WEL aan je Volvo. Want wie zou er nu een knipperlicht van een Kadett :-X willen hebben?

Ik hoop voor je dat je er niet wakker van ligt tot dat 'ie komt. Maar alvast veel plezier toegewenst.
De Tussenpaus

Eveline

Balen dat ik nog geen fatsoenlijke foto's heb! Ze komen eraan hoor, maar hij moet eerst nog gepoetst. Vast wat details: hij is zilvergrijs, de standaard lichtmetalen velgen (dat moeten van Emiel titans worden...), het is een sedan en hij heeft 230.000 km gelopen. Ik heb hem Per genoemd, en als ik het echt hoog in mijn bol heb, noem ik hem Per Magnus ;D

denkweb

Het wordt wel een kleurige Tdi meeting straks ;)

Volvo comfort

Hey Eveline welkom hier..

Volgens mij ga jij die km die jij in je peus 307 nooit meer halen.. als jij eenmaal het 850 virus te pakken hebt.. Wat je al hebt volgens mij..

Mocht die 307 een lease bucket zijn dan kan je hem ook eerder weg doen dan krijgt de baas nog geld terug ook voor de minder km die gereden zijn..:P

In ieder geval veel sucses.

Ennnuh  Foto's ??? ;D

gr. Koos

Eveline

Foto's bij de 850 smoelen!

Eveline

Vandaag een spuitbeurt gehad. Netjes hè?