Even voorstellen Marcel & Esther Kok met c70 cabrio

Gestart door M. Kok, 30-06-2016 17:52:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

M. Kok

Hallo allemaal,

Sinds kort zijn wij in het bezit van een mooie dark olive pearl C70 2.4T Prestige uit 1999.
De cabrio hadden we onszelf beloofd toen we noodgedwongen moesten stoppen met motorrijden omdat ik zonodig een vrachtwagen moest "wegkoppen" op de snelweg. Ik heb het overleefd maar motorrijden kan niet meer.
Om toch het gevoel van vrijheid te hebben ontstond er de wens van een cabrio.

Voor dagelijks gebruik staat er een Volvo V70 2.4D Edition Classic uit 2007 voor de deur.
Foto's volgen zodra ik uitgevlooid heb hoe dat moet.


)()()sT

Welkom!!
Ik reed met mijn (inmiddels helaas overleden) vader ook als recreant motor hier in het Limburgse.
Na een aantal jaren stilstand vorig jaar de motor verkocht, omdat ik toch ook wel vaker aan de kwetsbaarheid dacht. Daarnaast was je altijd alleen aan het touren; vrouw en kind konden niet mee.
Sinds vorig najaar dus ook een cabrio C gekocht voor de leuk en nu kunnen we samen :D
Ik ben wel benieuwd naar de foto's! Ik ken ook een Esther Kok maar dat zal jouw vrouw vast niet zijn ;D

Marc O.

Welkom, en goed dat je die koppartij kunt navertellen. Is voor mij ook de reden om geen motorrijbewijs te halen.
...The Nile isn't just a river in Africa...

daanium

Welkom, weer een C70 er bij op het forum :D
Ik vind motorrijden heerlijk, destijds bewust voor een chopper gekozen, zodat ik mezelf niet uit kon dagen om (veel) te hard te knallen.
Om dezelfde reden als Joost heb ik 'm weg gedaan; mijn vriendin was geen liefhebber van achterop zitten en zonder haar gaan touren vond ik weer niet leuk.
Dus ja, dan maar weer afscheid genomen van die chopper :)
Mannen blijven kinderen, alleen het speelgoed wordt duurder.
Check hier mijn BLOG en WhitePolestar
[ S60 Polestar 3.0 T6 MY2015] + [ S70 ex-KLPD 2.4-G3 ]

JeroenP

Welkom! Wellicht dat ik in de toekomst ook mn motor eens zal inruilen voor een cabrio of er gewoon nog een cabrio naast neem :P
Volvo C70 2.3 T5 '98 Pacific /Nautic / Dark blue pearl met 365.000km

M. Kok

Ongeval was gelukkig niet met de motor, maar als automobilist met pech op de vluchtstrook. Vrachtwagen kwam 80 cm over de streep heen en ik kon niet meer wegduiken.  >:(. Gelukkig heb ik het overleefd.
Wij reden allebei motor, Esther een Honda cb1, klein fel ding, paste precies bij mijn pittige eega. Zelf reed ik een Honda Transalp, King of the Road voelde ik me.

Toen we door mijn ongeluk geen motor meer konden rijden hebben we 9 jaar gestreden met de tegenpartij in een letselschadezaak. Gelukkig is dat nu achter de rug en hebben we weer zelf de regie over ons leven.

Gisteren met droog en mooi weer even lekker topless gereden over binnenwegen en dijkjes. Heerlijk!

Over een maand krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis in Emmerich, beide Volvo's gaan mee.
Ze zeggen niet voor niet; Volvo For Life!

Hoop op dit forum en dat van de V70 jullie te ontmoeten bij meetings en dergelijke.

met een vriendelijke Volvo groet,

Marcel

UserID6342

Welkom hier.  Beide Honda's zijn erg leuke fietsen, maar met een C70 cabrio en V70 ben je uiteindelijk toch beter (beschermd) af.  Dat gevecht met zo'n letselschadefiguur is slopend voor je...

Alvast succes met jullie nieuwe huis in Emmerich gewenst en je zit dan dichtbij, dus altijd welkom voor koffie ;D

Claudia

Welkom bijna buurman!
Misschien spot ik je nog wel.
Als er wordt gezwaaid/geseind vanuit een zwarte V70N D5...it's moi. :)
Wat een verhaal....alerte beschermengel had je.
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

FGG

Welkom op 't Forum, Marcel en Esther.

Mooie combi dat donker groen met die beige kap.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

joeryvaneck


Thunderstruck

Mooie en classic kleuren combi, geniet er van !