Aansluiting 7plg stekkker storing

Gestart door Volvo-V70-Classic, 11-07-2016 21:56:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Volvo-V70-Classic

Ik heb een storing in de 7polige stekker naar de aanhangwagen.
- remlicht brand constant
- knipperlicht naar L of R werkt niet

Vandaag even aansluiting in de wagen erbij gepakt, rechts achter onder de vloerplaat, waar de originele stekkers van Vovlo zijn.
Wel origineel aangesloten maar het zag er verrot uit, één draag hing al los en je kon zien dat er soms vocht in had gezeten (rubber sluit niet goed meer).

Nu is mijn vraag, hebben jullie een schema met kleurcodes zodat ik kan controleren welke draad wat hoort te doen?
En zou ik die originele stekker er, zonder problemen of storingen te veroorzaken, af kunnen knippen en de draden zo aan elkaar verbinden?

Alvast bedankt.
p.s. het zou fijn zijn als er mensen snel reageren, vrijdag gaan we op vakantie en moet de fietsendrager mee voor de kinderfietsjes... Zo fijn zijn als ik dan weer klaar heb.
Volvo V70 Classic Estate
2.4 140pk
bj 2000, Classic model met 2000&up motor (geen roffelaar)

yannickdv

Wat betreft de remlichten, waarschijnlijk constante plus. Ergens links zit iets doorverbonden, bij mij omwikkelt met tape. Loshalen, klaar.

Doorverbinden moet kunnen.
Groet, Yannick
'21 - Skoda Octavia RS iV - Grijs - 55.000km (leasert)
'18 - VW Up! MoveUp 60pk - wit - 185.000km (voor de vrouw)
'99 - Volvo V70 2.5 10V Automaat - 421 DOP - 538.000km (hij is terug!)
'09 - BMW 520D E61, '06 - Volvo S60 2.4i, '97 - Volvo V70 T5 Frost Green

blauweroffel



succes, vaak zit er in de stekker naast de trekhaak genoeg corrosie die veel ellende kan veroorzaken

BR

Volvo-V70-Classic

Bedankt Blauweroffel, maar ik bedoel het kleur schema van de stekkers IN de auto, de kleur code van de draden die aan de originele Volvo stekker zitten.
Dat scheelt mij weer uitmeten.

Alvast bedankt.
Volvo V70 Classic Estate
2.4 140pk
bj 2000, Classic model met 2000&up motor (geen roffelaar)

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R