The Beginners Guide to owning a V70

Gestart door stuuraandeverkeerdekant, 14-07-2016 01:39:59

Vorige topic - Volgende topic

TonV70R

Citaat van: Paulsson op 06-11-2016 11:42:49
Citaat van: TonV70R op 06-11-2016 11:38:48
Altijd eerst de massa loshalen. Deze ook altijd als laatste vastzetten. Dit ivm evt sluiting maken van de plus tegen de carroserie met loshalen

Ik ben een complete leek, dus weet niet wat de massa is :(

Maar je bedoelt dus wel beide polen loshalen? Misschien is alleen de minpool eraf halen al genoeg?

Met massa bedoel ik de - pool. Alleen deze eraf is al voldoende om de auto van de accu te ontkoppelen.
Honda Supermagna 1987
Ducati 749 2006
MG TF 2002
Focus wagon 2012
Focus Wagon ST line 2022

Paulsson

Citaat van: BBS op 06-11-2016 11:39:01
Met alle respect, met alleen de accupolen loshalen, reset je de storingen niet....
Dat is geen probleemoplossing maar symptoon bestrijding ;)

Helemaal waar, maar in combinatie met het contact herstellen naar de SIPS passagierairbag dan heb ik en het probleem verholpen én stopt het SRS lampje met branden want dan ziet de computer geen foutcode meer (hopelijk)

Volvo V70 2.4 170 pk NA MT DOP 'Pablo'
Lees de blog over Pablo hier

Paulsson

Citaat van: TonV70R op 06-11-2016 11:49:01
Citaat van: Paulsson op 06-11-2016 11:42:49
Citaat van: TonV70R op 06-11-2016 11:38:48
Altijd eerst de massa loshalen. Deze ook altijd als laatste vastzetten. Dit ivm evt sluiting maken van de plus tegen de carroserie met loshalen

Ik ben een complete leek, dus weet niet wat de massa is :(

Maar je bedoelt dus wel beide polen loshalen? Misschien is alleen de minpool eraf halen al genoeg?

Met massa bedoel ik de - pool. Alleen deze eraf is al voldoende om de auto van de accu te ontkoppelen.

Dankjewel TonV70R!

Piet

Citaat van: Paulsson op 06-11-2016 11:52:12
Met alle respect, met alleen de accupolen loshalen, reset je de storingen niet....