sleutel programmeren probleem

Gestart door clubman, 15-07-2016 19:54:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

clubman

Hi ok thn s voor de uitleg maar als ik een contactslot met twee sleutels en immobelizer ombouw zou het dan opgelost zijn? Of gaat  dit niet op

UserID6342

Als jij de pincode van die immobilizer hebt (of chassisnummer) wel ja....

clubman

Pin code niet die heeft niemand denk ik, maar chassisnummer wel.
Maar als de vorige eigenaar de immobilizer vervangen heeft wat niet aannemelijk is kan een dealer dit niet in zijn geheel wissen en aanpassen.

Geheel andere vraag als ik een immobilizer kastje heb met chassisnummer kunnen mijn sleutels dan daar op ingeleerd worden?  Ipv hele slotenset

UserID6342

Geen idee, je zou het wel zeggen eigenlijk.  Maar zelf nooit gedaan.  Maar als je het nu eens anders doet ?  Pak een complete slotenset met 2 sleutels en immobilizer uit een auto en noteer dat chassisnummer.  Bestel een eventuele 3e sleutel erbij op chassisnummer en laat die hele bende programmeren bij de dealer...

clubman

kleine update de dealer had wel de goede pincode en kon er ook inkomen maar dan gaf deze steeds aan "sleutel inleren mislukt" waneer dit geprobeerd werd. dus immobilizer en pincode zijn goed.

en nu maar wachten op volvo nederland...........

id20driver

Er kunnen maximaal 3 sleutels worden geprogrameerd, mischien zijn deze 3 plaatsen alle bezet. De Dealer kan zien hoeveel sleutels er zijn geprogrammeerd. Dan zal er eerst een sleutelplaats moeten worden gewist voordat je een nieuwe kan toevoegen. Om te bepalen welke sleutelplaats moet worden gewist, is het zaak dat alle nog beschikbare sleutels worden meegebracht zodat deze kunnen worden uitgelezen. Eenmaal gewiste sleutels kunnen niet meer opnieuw worden geprogrammeerd.
C70 - T5. Convertible Prestige. Turquise Blue Pearl. Black softtop. Beige softleather. Claret woodinlay. Dynaudio Dolby Surround Prologic. Parkingheater


clubman

 :eusa_dance:
Hoe simpel kan het zijn. .........dealer belde dat ze het probleem gevonden hadden ze hadden een sleutel besteld zonder chip :eusa_wall:
Maar eind goed al goed ik heb hem nu wel

T5turbo

 ::)
Duurde ff maar dan heb je ook wat.  ;D
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift - that's why it's called the present!