Oud vs. minder oud.

Gestart door Galactica, 07-08-2016 11:27:42

Vorige topic - Volgende topic

UserID6342

Ligt er maar geheel aan in wat voor staat de R is, als je deze aanschaft.....  Is zo dus absoluut niet te zeggen want als je eerst een goede stage 0 moet doen, voordat je echt kunt rijden knal je natuurlijk al ver over dat bedrag heen.

Vulk

850 voor het weekend, de classic voor in de week.

cornelis-b

Persoonlijk vind ik de 850 en dan met name de 855 mooier dan de V70 classic en de V70N. Het hoekige van de neus spreekt mij veel meer aan dan de wat meer afgeronde vormen van zijn opvolgers. Ook het dashboard van de 850 vind ik persoonlijk mooier. Ik heb 3 weken in een V70N 2.5T summum (2008) rond gereden en het rijd heel lekker en super stil, ook de V70 2.5D classic reed prima met een Fasttech tune naar de 855 springt er voor mij bovenuit wat betreft model en rijervaring.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

katuut

Citaat van: Dirk342 op 08-08-2016 07:55:02
Ligt er maar geheel aan in wat voor staat de R is, als je deze aanschaft.....  Is zo dus absoluut niet te zeggen want als je eerst een goede stage 0 moet doen, voordat je echt kunt rijden knal je natuurlijk al ver over dat bedrag heen.

Los van aanschaf inderdaad/uiteraard

Snap dat het van variabelen afhangt. Mn passat tdi was ook niet probleemloos (mn lease passat destijds ook niet overigens)

Los van de upgrades reed die rond de 6ct aan onderhoud / km
Chronisch last van detaildiarree