Koplampen binnenin donker maken

Gestart door Sander Swinkels, 28-07-2016 09:45:43

Vorige topic - Volgende topic

Sander Swinkels

Vanwege een kapot helder USA knipperlicht van mijn C70, ben ik toe aan nieuwe...

Nu zag ik bij European Tuning ook deze :

Maar dat past natuurlijk niet bij mijn heldere koplampen.. Dat zijn namelijk dezelfde als deze :

Ff foto geleend ergens..

Nu zat ik met de gedachten om de binnenzijde van mijn koplampen even zwart te spuiten, zodat dat wel matcht.. Natuurlijk niet de reflectors, maar de rest van het chroom..

Iemand dit al eens ondernomen? Kan nooit moeilijk en veel werk zijn, aangezien het glas er ook zo vanaf kan, en naar mijn inzicht heeft het geen effect op het lichtbeeld..

Iemand ervaring mee? Kon niks vinden op het forum, dus vraag het zo maar even..

1998 Volvo C70 2.3 T5 (daily)
1991 Peugeot 309 GTi Goodwood (project)
1987 Peugeot 309 Turbo Cup (project)

leons850

MiniG heeft dat ook.
Volgens mij heeft de vorige eigenaar van zijn auto dat gedaan.

Oude foto, heeft nu een R-Bumper.

Edit: en Duitse platen.
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

classicT5

Lijkt me nog wel lastig, dat chrome zit niet erg stevig op het plastic, als je dat dan gaat afplakken heb je kans dat je het chroom eraf trekt bij het verwijderen van de tape.

daanium

Mannen blijven kinderen, alleen het speelgoed wordt duurder.
Check hier mijn BLOG en WhitePolestar
[ S60 Polestar 3.0 T6 MY2015] + [ S70 ex-KLPD 2.4-G3 ]

elianmars

Bekende auto in de eerste post :)

henry classic v70

Citaat van: elianmars op 28-07-2016 12:55:30
Bekende auto in de eerste post :)

Inderdaad, heeft mij destijds ook geïnspireerd om heldere koplampen (XC grille en R bumpert) te plaatsen  :eusa_clap:
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

elianmars

850 T5 Freak

Gewoon eruit halen het chroom voorstuk niet de reflector, dan zeer lichtjes opschuren en dan had ik hittebestendige hoogglans zwart gebruikt. Zo zag het er op mijn Coupe uit:

Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica