Slot vervangen maar gaat alleen op sleutel open/dicht OPGELOST

Gestart door Sharan83, 01-08-2016 20:52:26

Vorige topic - Volgende topic

Sharan83

Vandaag een vervangend slot geïnstalleerd, maar deze reageert niet op centrale deurvergrendeling middels sleutel of afstandbediening. Slot gaat alleen open en dicht met sleutel. Er zit toch niet meer op zo`n slot dan 1 stekker?

BBS

Waar is dat slot verangen dan? portier of achterklep?
Volvoloos....

Sharan83

BBS

Heb je de sloten wel met elkaar vergeleken toen je ze ging vervangen? Gekeken of de nummers wel kloppen aan sluitingen etc?
Ik weet zo niet of er een dubbele stekker aan een slot zit :eusa_think:
Volvoloos....

Sharan83

De sloten zijn optisch gezien gelijk aan elkaar (uiteraard, anders past het niet) Stel dat ik een verkeerd slot te pakken heb dan zou toch de centrale deurvergrendeling altijd moeten werken? Dit zit toch in elke 850?

classicT5

Zit op dat losse slot een of twee aansluitingen?

Dacht dat bij v70 twee stekkers zitten en indien dat klopt en bij een 850 ook zo, lijkt me dit zon geval van 1 stekker niet aangesloten.

Sharan83

Ik zal zo even beter kijken, maar volgens mij zitten er 2 aansluitingen op: 1 brede en 1 smalle voor  het lampje in de rand van de deur.

Sharan83

Blijkt dat de kabelboom anders is. We gaan de onderdelen die defect waren van het oude slot van het "nieuwe" afhalen en het oude slot weer terugplaatsen.

Sharan83

Helaas gaat het vervangen van de clipjes niet lukken, ook dit zit in het oude en nieuwe slot weer anders :eusa_wall: Hoe kan ik achterhalen welk slot ik heb, zodat ik de juiste kan zoeken? Het ene slot is het andere niet.

Sharan83

Met een tie wrap het oude slot "gerepareerd". Niet echt de mooiste oplossing, maar het voldoet nu even.

Aangeschafte deurslot zet ik weer te koop.