Update forum software

Gestart door Sbv, 03-08-2016 11:52:49

Vorige topic - Volgende topic

kevinwalter

Aan de beleving hoeft ook niets veranderd te worden. Enkel aan de achterkant en eventueel wat handige dingen toegevoegd. :)
S80 V8 2006, EX-VCNL Directie auto.
V70R Handbak 2004
V60 CC 2020

peteRRR

Citaat van: kevinwalter op 04-08-2016 23:10:18
Aan de beleving hoeft ook niets veranderd te worden. Enkel aan de achterkant en eventueel wat handige dingen toegevoegd. :)

Aaaah,...tis ook wel leuk om er wat design verfrissing/vernieuwing bij te doen :D

Groet
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Johann

Jaaa! Meer shait waar je niks aan hebt!  :eusa_clap:

Ludo

Citaat van: razorx op 04-08-2016 21:18:34
En als mensen iets niet kunnen vinden weet Ludo het altijd wél te vinden.  :evil:

Als er over een bepaald onderwerp geschreven is, kan iedereen het vinden, zelfs een kind van 7 jaar.
Degene die zeurt over het niet kunnen vinden of geen moeite wil doen, zal dat met andere forumsoftware ook niet kunnen...

Thunderstruck

Het forum werkt prima naar mijn idee, ik zou het wel fijn vinden om de content enkel zichtbaar te maken voor leden van het forum!

haasje

Wat is daar het voordeel van? Je gaat er waarschijnlijk veel aanmeldingen van krijgen alleen maar voor de mensen die iets willen opzoeken/lezen.
Off-topic delen en advertenties kan ik nog in komen, maar laat de info gewoon openbaar. Ik heb er zelf ook altijd een hekel aan om me te moeten aanmelden op een forum om iets te kunnen lezen, zeker als je niet eens zeker weet of de door jouw gezochte info erop staat. Als mensen iets willen posten moeten ze zich toch al aanmelden.

BBS

Citaat van: haasje op 05-08-2016 03:07:25
Wat is daar het voordeel van? Je gaat er waarschijnlijk veel aanmeldingen van krijgen alleen maar voor de mensen die iets willen opzoeken/lezen.
Off-topic delen en advertenties kan ik nog in komen, maar laat de info gewoon openbaar. Ik heb er zelf ook altijd een hekel aan om me te moeten aanmelden op een forum om iets te kunnen lezen, zeker als je niet eens zeker weet of de door jouw gezochte info erop staat. Als mensen iets willen posten moeten ze zich toch al aanmelden.
Inderdaad, de technische boards openbaar laten en wat mij betreft de webdagboeken ook afschermen.
Volvoloos....

850blues

Citaat van: twotone op 04-08-2016 22:14:57
Ook ik vind 't huidige forum prettig te gebruiken, lekker snel met laden, en 't thema is ook prettig voor de ogen. Als 't aan mij lag; niks aan doen ;D Beveiliging daargelaten natuurlijk, is ook niet geheel onbelangrijk.

Idem.
Achter de schermen aanpassen waar dat nodig is, maar voor het overige niet te veel wijzigen.
PS: en de Ludo-functie moet ook blijven  :)
2016 => ....         | V70 2.5 10v classic '98 | 218dkm --> ....
2004 => 2016 | 854 2.5 10v '96                  | 118dkm --> 249dkm

peteRRR

Citaat van: 850blues op 05-08-2016 09:58:51
PS: en de Ludo-functie moet ook blijven  :)

Precies ook in de nieuwe Layout ;D

Groet
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Lunadust

Wat mij betreft mag het blijven zoals het is. Zowel op PC als op GSM werkt het prima.

Google mag er helemaal buiten blijven.
Die heeft overal al een te grote vinger in de pap.

Hooguit de beveiliging actualiseren, voor zover dat achterloopt.
Techneut, geen dichter.

The Demon

Ik zeg : Lekker zo laten, met het brakke Internet hier in Bulgarije is het de enige site die redelijk goed te lezen is.

Groetjes uit Bulgarije van The Demon die hier pas 1 roffel gespot heeft.

BBS

Citaat van: The Demon op 09-08-2016 15:03:11
Ik zeg : Lekker zo laten, met het brakke Internet hier in Bulgarije is het de enige site die redelijk goed te lezen is.

Wat doe je dan ook daar in dat apenland :evil:

Fijne vakantie!
Volvoloos....

cornelis-b

Citaat van: BBS op 09-08-2016 17:42:56
Citaat van: The Demon op 09-08-2016 15:03:11

Wat doe je dan ook daar in dat apenland :evil:

Fijne vakantie!

Dacht dat apen uit een ander wereld deel kwamen ;D ;D
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

BBS

Aan die kant van Europa stikt het van de apen. In soorten en maten :evil:
Volvoloos....

StefanCJ

In Nederland lopen er ook genoeg rond hoor  :eusa_whistle: