Relais 103 omgeving Groningen / Winsum

Gestart door Rik 850, 08-08-2016 18:35:51

Vorige topic - Volgende topic

Rik 850

Help!

Mijn relais 103 is er mee opgehouden, heeft iemand er nog een liggen in de omgeving van Winsum, Groningen?
Dan kan ik namelijk weer rijden :)

Hulp is welkom!

Boeijke

Heb er zat.
Alleen niet bij je in de buurt

BBS

Even zoeken op "relais 103" en je vind een schema van een draadbrug. Die aanbrengen en je kunt voor nood weer doorroffelen. ;)
Volvoloos....

Rik 850

Bedankt!

Dat is inderdaad een goede noodoplossing!

Is er stiekem toch iemand in de buurt die nog een relais heeft liggen?

Hengeveld

Woensdag ben ik in Groningen en kan er eentje voor je meenemen. PB maar bij interesse.

Thys

Ik weet niet of Staal nog in Noordhorn zit, maar die had altijd wel een paar Volvo's staan voor onderdelen.

Rik 850

Ik heb net het brugje even gemaakt, en de auto verplaatst.
Wat mij wel opviel is dat de brug constant spanning geeft aan de pomp, en ik de brug dus wel weer los moest halen na het parkeren.
Is dit correct?

Ik ga morgen nog even in de buurt rondbellen, ik denk dat de dealer ze niet op voorraad heeft, misschien een auto materialen zaak.

Hoe ver woon je bij mij vandaag Boeijke?

Hengeveld

Rik 850

:)

Denk dat ik een nieuwe bestel, morgen alleen zoontje wegbrengen, dat kan prima met brugje. Alleen weer ff eruit trekken als ik de motor uit zet.
Hij blijft wel draaien nl.

Zou volgens mij niet moeten toch?

T5-4life

Als je morgen vroeg de dealer belt heb je het waarschijnlijk rond 13u.
Jaren terug wel eens bij Klaas Heres in Groningen geweest. Heeft waarschijnlijk wel wat liggen.
C70 T5 coupe LPI 1998 399 dkm
C70 T5 cabrio 2000 236 dkm
S80 D5 2005 317 dkm

classicT5

Dacht dat die na afzetten contact paar minuten blijft draaien, gast wel uit maar duurt even.

Rik 850

Thanks!

Heb relais besteld bij nordicar, zal er woensdag wel zijn.

Bedankt voor alle hulp!

Hengeveld

Ik had hem woensdag ook kunnen brengen. En goedkoper. Maar mooi dat het opgelost is.