Lekker cruisen, toen nix meer....

Gestart door ReverendNL, 19-08-2016 20:09:29

Vorige topic - Volgende topic

V70geRwin

Citaat van: ReverendNL op 24-11-2016 17:28:19
Citaat van: cornelis-b op 24-11-2016 16:48:56
Citaat van: peteRRR op 24-11-2016 16:34:50
Wordt wat als sommige hier een andere auto gaan kopen en de slijtage toleranties gaan bemeten  ;D ;)

ES weet dit toch allemaal wel mensen,...het doel is een goede oplossing,...daar wordt heen gewerkt!

Groet

Juist ik lees hier eerst dat ES de zaak op een nette manier wil oplossen en ineens vliegen er allerlei suggesties in het rond. Ik denk dat iedereen eens een stapje terug moet doen en gewoon eens even moet afwachten hoe de zaak tussen beide partijen verder gaat zonder al dat heen en weer getik.

Precies. Het gaat erom of ik hier genoegen mee neem, wat ik doe, en ik mag er toch welgevoegelijk van uit gaan dat het een bruikbaar motorblok betreft anders zijn de gevolgen weer onfris. ES heeft hier geen belang bij en ik neem aan dat ik alleen maar een nieuwe distributieset (die erbij meekomt) door de garage erop hoef te laten zetten en dan het blok te laten inbouwen. Als ik zo zie hoe mijn berichtgeving een vlucht heeft genomen op dit forum neem ik aan dat men niet gebaat is bij nog meer negatieve berichtgeving. En dit was mijn bedoeling ook niet, ik wilde alleen meedelen wat mij gebeurd was en hoe dit verhaal verder liep...

Het lijkt nu wel of je je aangevallen voelt maar er worden goedbedoelde adviezen gegeven.
Wat je er mee doet is geheel aan jou.

Hoezo heeft dit een vlucht genomen, lijkt me logisch in dit toch wel kleine Volvo wereldje.
Het lijkt wel of je er eerder minder moeite mee had richting ES.

Maar blij dat ES de oplossing zoekt en ik hoop dat het uiteindelijk naar je zin is.

Paulsson

Wordt wat als sommige hier een andere auto gaan kopen en de slijtage toleranties gaan bemeten  ;D ;)

ES weet dit toch allemaal wel mensen,...het doel is een goede oplossing,...daar wordt heen gewerkt!

Groet

Juist ik lees hier eerst dat ES de zaak op een nette manier wil oplossen en ineens vliegen er allerlei suggesties in het rond. Ik denk dat iedereen eens een stapje terug moet doen en gewoon eens even moet afwachten hoe de zaak tussen beide partijen verder gaat zonder al dat heen en weer getik.

Eens met Henk, zal ik ook niet meer doen. Laten we afwachten hoe het loopt ;D

Volvo V70 2.4 170 pk NA MT DOP 'Pablo'
Lees de blog over Pablo hier

ReverendNL

Citaat van: V70geRwin op 24-11-2016 21:18:31
Citaat van: ReverendNL op 24-11-2016 17:28:19
Wordt wat als sommige hier een andere auto gaan kopen en de slijtage toleranties gaan bemeten  ;D ;)

Groet

Precies. Het gaat erom of ik hier genoegen mee neem, wat ik doe, en ik mag er toch welgevoegelijk van uit gaan dat het een bruikbaar motorblok betreft anders zijn de gevolgen weer onfris. ES heeft hier geen belang bij en ik neem aan dat ik alleen maar een nieuwe distributieset (die erbij meekomt) door de garage erop hoef te laten zetten en dan het blok te laten inbouwen. Als ik zo zie hoe mijn berichtgeving een vlucht heeft genomen op dit forum neem ik aan dat men niet gebaat is bij nog meer negatieve berichtgeving. En dit was mijn bedoeling ook niet, ik wilde alleen meedelen wat mij gebeurd was en hoe dit verhaal verder liep...

Het lijkt nu wel of je je aangevallen voelt maar er worden goedbedoelde adviezen gegeven.
Wat je er mee doet is geheel aan jou.

Hoezo heeft dit een vlucht genomen, lijkt me logisch in dit toch wel kleine Volvo wereldje.
Het lijkt wel of je er eerder minder moeite mee had richting ES.

Maar blij dat ES de oplossing zoekt en ik hoop dat het uiteindelijk naar je zin is.

Oh, ik voel mij heel niet aangevallen hoor. Alleen een aantal van de suggesties waren redelijk vergezocht in mijn optiek. Let wel, ik zeg in mijn optiek, he...

Benny850

Ik heb het topic af en toe gevolgd en ik heb er altijd het vertrouwen in gehad dat ES dit goed op zou lossen.
Uiteindelijk wil denk ik ieder eigen bedrijf een tevreden klant.

Als je dalijk weer lekker in je Volvo rond rijd ben je het misschien weer snel vergeten en kun je nog veel plezier van je auto hebben. Dat motorblok zal heus oke zijn lijkt mij.
We moeten ook wel een beetje vertrouwen hebben in elkaar anders komen we nergens in deze wereld.

ReverendNL

Deze zaak is naar mijn tevredenheid opgelost. Alle toezeggingen die gedaan zijn door Estateservices zijn nagekomen, dus over een tijdje kunnen we weer rijden.

RoelNL

V70 2.5 lpg 386dkm my 98 mei  10 tot dec 11 sold
V70R AWD 224dkm my 98 dec 11 tot jan 2022 sold
855 DOP T5R 241dkm (+128XXX) my 95 20-2-2014 Sold 4-2017
Honda VFR 800 Vtec my'14 owner since 2018
Honda VFR 750 my'86 owner since 2019
V70 2.5t summon 145dkm owner since 8-2023

razorx

V70geRwin

Citaat van: ReverendNL op 08-12-2016 16:17:57
Deze zaak is naar mijn tevredenheid opgelost. Alle toezeggingen die gedaan zijn door Estateservices zijn nagekomen, dus over een tijdje kunnen we weer rijden.

Mooi maar zo hoort het ook natuurlijk  ;)

peteRRR

Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Paulsson

Citaat van: ReverendNL op 08-12-2016 16:17:57

Super! Erg fijn, binnenkort weer lekker rond roffelen. Cheers ;D

Volvo V70 2.4 170 pk NA MT DOP 'Pablo'
Lees de blog over Pablo hier