Even voorstellen, Pluske/Paul

Gestart door Pluske, 22-08-2016 11:35:40

Vorige topic - Volgende topic

Pluske

Hallo allemaal,

Ik zal me ook maar even netjes voorstellen. Mijn naam is Paul en woon in omgeving Eindhoven. Sinds kort zijn mijn vriendin en ik in het bezit van een mooie v70 classic uit het jaar 2000. De auto heeft slechts 260.000 km op de klok en is dus net ingereden. Wagen is dealer onderhouden, en dus technisch goed in orde, enige minpuntje is dat de koppeling er wel aan zit te komen. Optisch heeft de wagen wel her en der een plekje, maar dat is ook wel logisch na 16 jaar. Foto's plaats ik binnenkort, aangezien bijna iedereen hier gek is op plaatjes. Wie weet tot ziens en spreeks.

Groetjes Paul

V70geRwin

Welkom en kom maar op met die plaatjes  ;D

FGG

Welkom op 't Forum, Paul.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

martintb

stuuraandeverkeerdekant

Hoi Paul, welke kleur en motor heb je? Ik heb sinds een aantal maanden eenzelfde auto, ook uit 2000  :D
En welkom natuurlijk!
Amateur by life, expert when I'll die...    Bloggie? hierzo!

Pluske

We hebben een nautic blue uitvoering. Motor is een 2.4 benzine met 140 pk. Heerlijke motor!

stuuraandeverkeerdekant

Ah, dan hebben we precies dezelfde specificaties alleen een andere kleur (mijne is Moon Dust). Dan zullen er vast wel wat issues identiek zijn. Hier houd ik trouwens mijn vorderingen bij: http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,81418.0.html Ik kijk uit naar de posts over jouw wagen!
Amateur by life, expert when I'll die...    Bloggie? hierzo!