Even voorstellen: Lucas88

Gestart door Lucas88, 01-09-2016 18:53:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Lucas88

Hallo allemaal!

Even een korte voorstelronde van mij. Ik heb me 4 jaar terug ook voorgesteld met mijn 850 maar er is sinds dien veel veranderd  ;D

Een korte samenvatting:

4 jaar terug heb ik een 850 sedan gekocht voor een rondrit door Zweden en Noorwegen. Aan de auto heb ik toen niks gedaan, ongeveer 10k mee gereden. Bij terugkomst bleek de auto te duur voor mij dus moest hij er uit. Daarna wat Franse gebakjes gereden en uiteindelijk een Saab 9-3 op LPG gekocht. Deze auto beviel mij heel erg goed! Helaas een ongeluk mee gehad, auto was total-loss. Daarna de stoute schoenen aangetrokken en mijn droomauto gekocht: een 940 Sedan, 2.3 met turbo. Vind dit nog steeds de mooiste Volvo's die gemaakt zijn qua model. Deze auto reed ook op LPG en bleek een hoop verdoezelde problemen te hebben: Kleppen waren uitgesteld (bij 320k, absoluut niet verwacht bij een Volvo, later bleek het niet vreemd voor een Redblock op LPG). Ook waren er problemen met de cardanas, gasinstallatie en stuurhuis. Uiteindelijk besloten de auto te verkopen met een bult verlies. Dit was eind vorig jaar. Het afgelopen half jaar weer terug gegrepen naar een voor mij ook vertrouwd merk: een Citroen Xsara...

Nou begon het toch weer te jeuken naar een Zweed en heb ik vorige week een S70 gekocht. Het is qua model niet mijn droomVolvo maar ik ken de techniek goed en het rijd heerlijk. Gewoon op benzine dit keer. Ondanks de km-stand van 370k leek de auto redelijk onderhouden en heb ik de gok gewaagd. Ik verwacht dat hij van een forumlid is geweest gezien de 850 forumsticker, is hij bij iemand bekend hier?
Nou dan hier een aatal foto's van de vorige Zweedse wagens en uiteraard van mijn nieuwe aanwinst.

850 in Noorwegen:


Thuis:


940:






En het huidige hok  ;D:







Als iemand hem hier herkend hoor ik het graag!

-Edit: iets met foto's en niet werken...

martintb

Mooie serie volvo's  ;D. Welkom en veel plezier op het forum!