Advies side markers naar origineel.

Gestart door TFCM, 06-09-2016 17:13:16

Vorige topic - Volgende topic

TFCM

Beste Forumers,

Ik heb net mijn 3e 850 T5 gekocht en gelijk eigenlijk al een esthetische vraag. Wilde eerst de Volvo toonbaar maken en dan posten in "Even voorstellen". Had ik bij de vorige niet gedaan omdat ik het meeste wel kon vinden op de site.
Kunnen jullie meedenken over wat in deze een aardige oplossing zou zijn?.
De nieuwe is een import wagen en er heeft iemand bedacht dat er een side marker op moest, zonder eerst te checken of er al iets van een gat/plaats voor aanwezig was. De persoon heeft dus wat extra gaatjes hiervoor gemaakt!!.
Nu kan ik het natuurlijk zo laten, maar vind de lampjes niet heel erg mooi. Zou liever terug gaan naar origineel.
Ik heb dan wel wat gaatjes. Volvo logo plaatje er over plakken bijv. zou een optie kunnen zijn.
Gaatjes laten wegwerken of nieuw plaatwerk is met alles bij elkaar een vrij grote uitgaven zover ik weet.

Hoor graag wat jullie er van denken.

Thijm

peteRRR

Aparte plaats voor het knipperlicht,....hoort te zitten op de plaats waar het Logo zit,..of dit is bij import auto anders?

Wat kan je doen,..dopjes op de gaatjes is dan het simpelst maar kan je blijven storen,...dichtlassen en spuiten of bijwerken
komt het dichts bij het mooie.

Staat niet lelijk zoals het nu is trouwens ;)

Groet
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Vulk

Ik zou twee andere spatschermen in kleur zoeken.

innocenti

Ik zou t zo laten. Of idd andere schermen in kleur zoeken. Tussen de €35 en ,€50 voor een gebruikt scherm in kleur moet te doen zijn. Met geluk krijg je de orginele knippers erbij.

TFCM

Ze zijn idd niet heel lelijk en ook wel netjes geplaatst. Dus laten zitten is een ok optie.
Ik ben er nog niet zo in thuis, maar als een paar schermen in kleur zo rond de €100,- per paar kosten. Maakt dit de keuze wel makkelijker.
Ben er inmiddels wel achter dat dit model is gebruikt op aantal type Porsches  ;D
http://www.fvd.de/index.php?VID=23282909&VCD=58785581&AM=2&SM=1&LM=2&MM=item&AC=item_details&item=4A0949101

Dank voor de input. Ik denk dat ik het idd nu zo laat. Totdat er een paar nette voorbij komen in 019

TFCM