SC901 en Parrot

Gestart door BBS, 15-09-2016 13:17:45

Vorige topic - Volgende topic

cornelis-b

Ik heb ook aardig lopen zoeken en uiteindelijk heb ik een Peiker speakertje aangesloten op de 3100 en dat bevalt mij prima. Het telefoongeluid blijft ook beter "in de auto" zodat fietsers voor het stoplicht niet verplicht mee moeten luisteren, via de speakers in de deuren is een groot deel van het gesprek buiten de auto te volgen. Speakertje zit bij mij vast met een bestaande schroef van de schopplaat.

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Sbv

Citaat van: BBS op 16-09-2016 10:05:34
Te vroeg gejuicht  ::)

Het geluid komt alleen uit de center speaker en dus niet via de versterker.
Als ik de dikke stekkers omwissel heb ik wel weer gewoon geluid, maar doet de Praatpapagaai niks meer.....
Werkt de mute wel dan ?

BBS

Update:

De mute werkt prima. Jennie had mij gebeld op de carkit zonder dat de afstandsbediening aangemeld was op de unit. Daardoor bleef de carkit denken dat er een binnenkomend gesprek komen. En dus op de mute stand blijft staan en er alleen geluid komt uit de centerspeaker.

Ik heb alles gereset, alle aanwezige telefoons verwijderd en alles weer als nieuw ingesteld.
Het ding werkt gewoon zoals ie moet werken.
Volvoloos....

V70geRwin

Citaat van: BBS op 17-09-2016 10:58:23
Update:

De mute werkt prima. Jennie had mij gebeld op de carkit zonder dat de afstandsbediening aangemeld was op de unit. Daardoor bleef de carkit denken dat er een binnenkomend gesprek komen. En dus op de mute stand blijft staan en er alleen geluid komt uit de centerspeaker.

Ik heb alles gereset, alle aanwezige telefoons verwijderd en alles weer als nieuw ingesteld.
Het ding werkt gewoon zoals ie moet werken.

:eusa_clap: